Puneți capăt fluxului incontrolabil de mesaje primite de pe toate canalele de comunicații și ajutați agenții dvs. să obțină cele mai bune rezultate, inclusiv timpul mediu de răspuns îmbunătățit cu sistemul de ticketing LiveAgent.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Sistemul de ticketing de asistență LiveAgent se integrează cu mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de funcții.
Un sistem eficient de ticketing de asistență este o parte esențială a unui magazin de comerț electronic de succes. Shopify oferă șansa de a vinde prin mai multe canale în detrimentul volumului ridicat de cereri ale clienților în schimb. Fiți pregătiți să interacționați cu clienții către orice platformă și de la aceasta.
Datorită numărului uimitor de platforme de comunicare disponibile, clienții folosesc în prezent mai multe rute pentru a ajunge la o companie. Descoperiți avantajele oferite de sistemul de ticketing LiveAgent.
Sistemul de ticketing LiveAgent oferă o varietate de caracteristici pentru o comunicare mai simplificată și personalizată.
Căsuță de e-mail completă și ușor de utilizat, realizată corect. Toate interacțiunile clienților sunt transformate în tichete, atribuite automat departamentului sau agentului corect și stocate într-o căsuță de e-mail centralizată. Complet personalizabil pentru a vă asigura că nicio corespondență nu va trece vreodată neobservată. Citiți mai multe …
Indiferent dacă este contactat prin e-mail, chat sau mesaje Facebook, un ID de tichet rămâne același pentru o mai mare claritate a conversației. Simplificați comunicările cu clienții indiferent de canalul inițial și urmăriți conversațiile de pe toate platformele. Citiți mai multe …
Furnizarea unui serviciu excepțional pentru clienți este o provocare în sine, dar aruncarea orbește în oferirea de asistență fără cunoștințe prealabile este mai complicată decât trebuie. Colectați și stocați detaliile de contact ale potențialilor clienți sau personalizați profilurile deja existente ale clienților, istoricul interacțiunilor și adaptați-vă abordarea la fiecare client în mod individual. Citiți mai multe …
Vă luptați cu întrebări frecvente sau solicitări similare? Creați răspunsuri generale diferite la subiectele cel mai frecvent repetate sau alegeți dintre mai multe șabloane deja predefinite. Citiți mai multe …
Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre pentru a afla cum LiveAgent vă poate spori asistența pentru clienți și poate crește fericirea partenerilor dvs. de afaceri.
“Ați cumpăra dintr-un magazin care nu are angajați disponibili pentru a răspunde la întrebări atunci când este necesar? Live Agent este o modalitate excelentă de a face site-ul dvs. să arate ca cineva se ocupă de magazin! “
Investiți în sistemul de ticketing care vă va aduce un loc de top în baza dvs. de clienți. Aveți nevoie de mai mult? Aflați despre planurile noastre suplimentare.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Fiți prima persoană care primește oferte exclusive și cele mai noi știri despre produsele și serviciile noastre direct în căsuța cu mesaje.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date