Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Alegerea de Calitate a Sistemului de Ticketing Online pentru Magazinele Shopify

Puneți capăt fluxului incontrolabil de mesaje primite de pe toate canalele de comunicații și ajutați agenții dvs. să obțină cele mai bune rezultate, inclusiv timpul mediu de răspuns îmbunătățit cu sistemul de ticketing LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Toate canalele de asistență sub un singur acoperiș

Sistemul de ticketing de asistență LiveAgent se integrează cu mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de funcții.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Integrați un sistem de ticketing pentru magazinul dvs. Shopify.

Un sistem eficient de ticketing de asistență este o parte esențială a unui magazin de comerț electronic de succes. Shopify oferă șansa de a vinde prin mai multe canale în detrimentul volumului ridicat de cereri ale clienților în schimb. Fiți pregătiți să interacționați cu clienții către orice platformă și de la aceasta.

what-is-ticketing-system-ticket-status-LiveAgent-example

Beneficii de Afaceri Incontestabile

Datorită numărului uimitor de platforme de comunicare disponibile, clienții folosesc în prezent mai multe rute pentru a ajunge la o companie. Descoperiți avantajele oferite de sistemul de ticketing LiveAgent.

Customers icon

Structură clară de asistență organizațională și de servicii

Increase icon

Creșterea ratelor de conversie, pe lângă costul redus

Statistic icon

Urmărirea și raportarea încorporată a valorilor serviciilor pentru clienți

Caracteristici de top

Sistemul de ticketing LiveAgent oferă o varietate de caracteristici pentru o comunicare mai simplificată și personalizată.

universal inbox

Căsuță de e-mail universală

Căsuță de e-mail completă și ușor de utilizat, realizată corect. Toate interacțiunile clienților sunt transformate în tichete, atribuite automat departamentului sau agentului corect și stocate într-o căsuță de e-mail centralizată. Complet personalizabil pentru a vă asigura că nicio corespondență nu va trece vreodată neobservată. Citiți mai multe …

Flux de tichete hibrid

Indiferent dacă este contactat prin e-mail, chat sau mesaje Facebook, un ID de tichet rămâne același pentru o mai mare claritate a conversației. Simplificați comunicările cu clienții indiferent de canalul inițial și urmăriți conversațiile de pe toate platformele. Citiți mai multe …

Social customer service templates
Customer portal email templates

CRM

Furnizarea unui serviciu excepțional pentru clienți este o provocare în sine, dar aruncarea orbește în oferirea de asistență fără cunoștințe prealabile este mai complicată decât trebuie. Colectați și stocați detaliile de contact ale potențialilor clienți sau personalizați profilurile deja existente ale clienților, istoricul interacțiunilor și adaptați-vă abordarea la fiecare client în mod individual. Citiți mai multe …

Răspunsuri predefinite

Vă luptați cu întrebări frecvente sau solicitări similare? Creați răspunsuri generale diferite la subiectele cel mai frecvent repetate sau alegeți dintre mai multe șabloane deja predefinite. Citiți mai multe …

Canned responses feature LiveAgent

Nu se pot înșela peste 30.000 de companii

Vedeți poveștile de succes și mărturiile noastre pentru a afla cum LiveAgent vă poate spori asistența pentru clienți și poate crește fericirea partenerilor dvs. de afaceri.

LiveAgent menține comunicările cu clienții vii și ușoare

“Ați cumpăra dintr-un magazin care nu are angajați disponibili pentru a răspunde la întrebări atunci când este necesar? Live Agent este o modalitate excelentă de a face site-ul dvs. să arate ca cineva se ocupă de magazin! “

GetApp Review

Prețuri accesibile pentru afacerea dvs.

Investiți în sistemul de ticketing care vă va aduce un loc de top în baza dvs. de clienți. Aveți nevoie de mai mult? Aflați despre planurile noastre suplimentare.

Ticket

Tichet

Soluția de pornire pentru comunicarea cu clienții

$15 /lună
Ticket+Chat

Tichet+Chat

Combinație de ticketing și chat live

$29 /lună

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație