Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sistem de tichete simplu dar puternic .

Descoperiți peste 140 de caracteristici de asistență și peste 40 de integrări.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Sistem de tichete pentru biroul de asistență

V-ați săturat de software-ul plictisitor de Tichete pentru Biroul de Asistență? Și noi. Cu LiveAgent, e-mailurile, chat-urile, apelurile, mențiunile de pe rețelele sociale și alte canale vor ajunge într-o singură căsuță de e-mail universală și cu ajutorul automatizării avansate, regulilor și integrărilor, coșmarul serviciului pentru clienți se va încheia printr-un simplu clic pe butonul „Înscrieți-vă”.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Aruncați o privire la software-ul de tichete al biroului de asistență LiveAgent

Sistemul de tichete pentru biroul de asistență este doar o parte a unei soluții mult mai complexe

Ultimate omni-channel help desk software experience

Combinați toate canalele de comunicare în căsuța de e-mail universală, o versiune mai inteligentă a e-mailului obișnuit. E-mailurile, chat-urile, apelurile, postările de pe rețelele sociale și altele sunt toate accesibile dintr-un singur loc.

Person collecting multiple pieces of paper into one net

Indiferent de unde începe comunicarea, tichetele arată întotdeauna la fel. Începeți o discuție cu clientul pe chatul live, continuați cu monitorizarea prin e-mail și terminați printr-un apel. Toate de pe aceeași interfață și tichet.

How does call routing work

Accelerați procesul de răspuns clienților pregătind răspunsurile la cererile și întrebările cele mai obișnuite. Salvați un scurt răspuns și surprindeți-vă clienții.

Macros, Attachments and Notes

Creați tichete vizibile numai colegilor dvs. și atribuiți-le unei anumite persoane. Folosiți-le ca memento-uri, pentru crearea de sarcini sau pentru a face notițe pentru dvs. și colegii dvs. de muncă.

De ce un sistem de tichete pentru biroul de asistență?

Software-ul inteligent al sistemului de tichete facilitează acoperirea tuturor nevoilor dvs. de servicii pentru clienți. Primiți, procesați și răspundeți la cereri cu ușurință și îmbunătățiți-vă relațiile cu clienții.

Business pages

Beneficii comerciale

Simplificați-vă canalele

Automatizați-vă sarcinile uzuale

Aveți responsabilități clare

Rămâneți organizat

The fastest live chat software on the market

Impact pozitiv

Abordare profesională

Creșterea ratelor de conversie cu 18%

Prezentări și rapoarte detaliate

Scăderea costurilor

Peter Komornik

LiveAgent combină chat live excelent, tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Software de tichete pentru biroul de asistență cu UI intuitivă

Sistemul de tichete al biroului de asistență LiveAgent urmărește și transformă automat toate problemele clienților dvs. în tichete. Fiecare formă de comunicare primită este transformată în Tichete pentru o mai bună comoditate și gestionare. Interfața de utilizare (UI) este adaptabilă, intuitivă, iar utilizatorii o adoră pur și simplu.

Baza de cunoștințe ca parte a sistemului de tichete

70% dintre clienți preferă să caute răspunsuri înainte de a contacta serviciul pentru clienți. Pe lângă funcționalitatea software-ului de tichete, în același pachet, LiveAgent mai oferă și Portalul Clientului cu Bază de Cunoștințe, Întrebări Frecvente și Forum. Lăsați clienții să se ajute singuri oferind răspunsuri chiar și atunci când agenții dvs. sunt offline.

Powerful knowledge base builder

Sistem de tichete all-in-one pentru biroul de asistență

icon lightbulb

Rutare inteligentă a tichetelor

LiveAgent selectează automat cel mai potrivit agent pe baza priorităților SLA.

Lovely customer icon

Colaborare puternică

Permiteți agenților dvs. să se ajute reciproc și să răspundă mai rapid la tichete cu caracteristici de colaborare.

Union icon

Satisfacție sporită

Conform cercetărilor de marketing, clienții mulțumiți tind să cheltuiască mai mult.

Benefits of attended call transfers

Distribuție fără cusur a tichetelor

Asigurați-vă că agenții de asistență pentru clienți au întotdeauna încărcătura lor optimă. Definiți câte tichete, chaturi și apeluri telefonice pot gestiona. Rotiți automat responsabilitatea telefonului, setați timpii de pauză și lăsați-i să se odihnească atunci când au nevoie. Atribuiți tichetele în orice etapă a rezolvării lor către agenți individuali sau departamente întregi. Setați-vă propriile reguli și criterii pentru distribuirea tichetelor pe baza parametrilor tichetului, evenimentelor sau condițiilor bazate pe timp.

Managementul responsabilității

Cu LiveAgent, puteți gestiona cu ușurință responsabilitățile tichetelor. Transferați gestionarea unui tichet unui alt departament sau chiar unui agent individual. Știți întotdeauna cine este responsabil pentru rezolvarea fiecărui tichet. Nu veți mai auzi niciodată „nu știam că este responsabilitatea mea”.

Priority assignment

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Prețuri transparente și corecte

Fără contracte, fără taxe ascunse, facturare de la lună la lună. Prețuri complet transparente, facturate numai pentru utilizare reală în fiecare lună. Selectați planul potrivit și oferiți cea mai bună asistență pentru clienți.

Tichet

Tichet

Pentru întreprinderi mici și antreprenori

$15/mo
Tichet

Tichet+Chat

Ideal pentru întreprinderile mici și mijlocii

$29/mo

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

La ce folosește un sistem de tichete pentru biroul de asistență?

Un sistem de tichete pentru biroul de asistență permite echipelor de asistență pentru clienți să gestioneze solicitările clienților. Software-ul sistemului de tichete creează un tichet din fiecare interacțiune a clientului și colectează informații relevante pentru a ajuta la rezolvarea solicitării clientului.

Care este cel mai bun sistem de tichete?

Dacă sunteți în căutarea celui mai bun sistem de tichete pentru biroul de asistență, luați în considerare evaluările utilizatorilor, funcționalitatea și prețul. Cel mai bun sistem de tichete IT ar trebui să aibă caracteristici precum comunicarea pe canale multiple, atribuirea tichetelor, automatizarea fluxului de lucru, raportare și analiză, baze de cunoștințe și caracteristici de gamificare.

Care sunt tipurile de instrumente de tichete?

Atunci când luați în considerare instrumentul de tichete al biroului de asistență pe care să îl utilizați, căutați prețul, funcționalitatea și recenziile utilizatorilor. Unele instrumente de tichete oferă mai multe funcții de asistență decât altele. De exemplu, LiveAgent este un instrument de tichete care oferă, de asemenea, un call center virtual în plus față de comunicarea pe canale multiple, alocările de tichete, automatizarea fluxului de lucru, raportarea și analiza, bazele de cunoștințe și caracteristicile de gamificare.

Ce face un sistem de tichete să fie bun?

Un sistem bun de tichete oferă o soluție cu mai multe canale cu bază de cunoștințe, instrumente de raportare, integrări și automatizare a fluxului de lucru.

Ce sunt tichetele de asistență pentru clienți?

Tichetele de asistență pentru clienți sunt în esență solicitări ale clienților colectate de pe mai multe platforme într-o singură cutie universală din software-ul dvs. de birou de asistență.

Care este procesul tichetelor pentru biroul de asistență?

Ori de câte ori un client ajunge la orice canal integrat, reprezentanții clienților dvs. vor primi un nou tichet la căsuța de e-mail Universală din sistemul de tichete de asistență.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație