Sistem de tichete simplu dar puternic .
V-ați săturat de software-ul plictisitor de Tichete pentru Biroul de Asistență? Și noi. Cu LiveAgent, e-mailurile, chat-urile, apelurile, mențiunile de pe rețelele sociale și alte canale vor ajunge într-o singură căsuță de e-mail universală și cu ajutorul automatizării avansate, regulilor și integrărilor, coșmarul serviciului pentru clienți se va încheia printr-un simplu clic pe butonul „Înscrieți-vă”.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Sistemul de tichete pentru biroul de asistență este doar o parte a unei soluții mult mai complexe
Combinați toate canalele de comunicare în căsuța de e-mail universală, o versiune mai inteligentă a e-mailului obișnuit. E-mailurile, chat-urile, apelurile, postările de pe rețelele sociale și altele sunt toate accesibile dintr-un singur loc.
Indiferent de unde începe comunicarea, tichetele arată întotdeauna la fel. Începeți o discuție cu clientul pe chatul live, continuați cu monitorizarea prin e-mail și terminați printr-un apel. Toate de pe aceeași interfață și tichet.
Accelerați procesul de răspuns clienților pregătind răspunsurile la cererile și întrebările cele mai obișnuite. Salvați un scurt răspuns și surprindeți-vă clienții.
Creați tichete vizibile numai colegilor dvs. și atribuiți-le unei anumite persoane. Folosiți-le ca memento-uri, pentru crearea de sarcini sau pentru a face notițe pentru dvs. și colegii dvs. de muncă.
Software-ul inteligent al sistemului de tichete facilitează acoperirea tuturor nevoilor dvs. de servicii pentru clienți. Primiți, procesați și răspundeți la cereri cu ușurință și îmbunătățiți-vă relațiile cu clienții.
Simplificați-vă canalele
Automatizați-vă sarcinile uzuale
Aveți responsabilități clare
Rămâneți organizat
Abordare profesională
Creșterea ratelor de conversie cu 18%
Prezentări și rapoarte detaliate
Scăderea costurilor
LiveAgent combină chat live excelent, tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Sistemul de tichete al biroului de asistență LiveAgent urmărește și transformă automat toate problemele clienților dvs. în tichete. Fiecare formă de comunicare primită este transformată în Tichete pentru o mai bună comoditate și gestionare. Interfața de utilizare (UI) este adaptabilă, intuitivă, iar utilizatorii o adoră pur și simplu.
70% dintre clienți preferă să caute răspunsuri înainte de a contacta serviciul pentru clienți. Pe lângă funcționalitatea software-ului de tichete, în același pachet, LiveAgent mai oferă și Portalul Clientului cu Bază de Cunoștințe, Întrebări Frecvente și Forum. Lăsați clienții să se ajute singuri oferind răspunsuri chiar și atunci când agenții dvs. sunt offline.
LiveAgent selectează automat cel mai potrivit agent pe baza priorităților SLA.
Permiteți agenților dvs. să se ajute reciproc și să răspundă mai rapid la tichete cu caracteristici de colaborare.
Conform cercetărilor de marketing, clienții mulțumiți tind să cheltuiască mai mult.
Asigurați-vă că agenții de asistență pentru clienți au întotdeauna încărcătura lor optimă. Definiți câte tichete, chaturi și apeluri telefonice pot gestiona. Rotiți automat responsabilitatea telefonului, setați timpii de pauză și lăsați-i să se odihnească atunci când au nevoie. Atribuiți tichetele în orice etapă a rezolvării lor către agenți individuali sau departamente întregi. Setați-vă propriile reguli și criterii pentru distribuirea tichetelor pe baza parametrilor tichetului, evenimentelor sau condițiilor bazate pe timp.
Cu LiveAgent, puteți gestiona cu ușurință responsabilitățile tichetelor. Transferați gestionarea unui tichet unui alt departament sau chiar unui agent individual. Știți întotdeauna cine este responsabil pentru rezolvarea fiecărui tichet. Nu veți mai auzi niciodată „nu știam că este responsabilitatea mea”.
Fără contracte, fără taxe ascunse, facturare de la lună la lună. Prețuri complet transparente, facturate numai pentru utilizare reală în fiecare lună. Selectați planul potrivit și oferiți cea mai bună asistență pentru clienți.
Pentru întreprinderi mici și antreprenori
Ideal pentru întreprinderile mici și mijlocii
Un sistem de tichete pentru biroul de asistență permite echipelor de asistență pentru clienți să gestioneze solicitările clienților. Software-ul sistemului de tichete creează un tichet din fiecare interacțiune a clientului și colectează informații relevante pentru a ajuta la rezolvarea solicitării clientului.
Dacă sunteți în căutarea celui mai bun sistem de tichete pentru biroul de asistență, luați în considerare evaluările utilizatorilor, funcționalitatea și prețul. Cel mai bun sistem de tichete IT ar trebui să aibă caracteristici precum comunicarea pe canale multiple, atribuirea tichetelor, automatizarea fluxului de lucru, raportare și analiză, baze de cunoștințe și caracteristici de gamificare.
Atunci când luați în considerare instrumentul de tichete al biroului de asistență pe care să îl utilizați, căutați prețul, funcționalitatea și recenziile utilizatorilor. Unele instrumente de tichete oferă mai multe funcții de asistență decât altele. De exemplu, LiveAgent este un instrument de tichete care oferă, de asemenea, un call center virtual în plus față de comunicarea pe canale multiple, alocările de tichete, automatizarea fluxului de lucru, raportarea și analiza, bazele de cunoștințe și caracteristicile de gamificare.
Un sistem bun de tichete oferă o soluție cu mai multe canale cu bază de cunoștințe, instrumente de raportare, integrări și automatizare a fluxului de lucru.
Tichetele de asistență pentru clienți sunt în esență solicitări ale clienților colectate de pe mai multe platforme într-o singură cutie universală din software-ul dvs. de birou de asistență.
Ori de câte ori un client ajunge la orice canal integrat, reprezentanții clienților dvs. vor primi un nou tichet la căsuța de e-mail Universală din sistemul de tichete de asistență.
Fiți prima persoană care primește oferte exclusive și cele mai noi știri despre produsele și serviciile noastre direct în căsuța cu mesaje.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date