Indiferent de industria în care se află afacerea dvs., este inevitabil ca clienții să întâmpine probleme cu produsele sau serviciile dvs. din când în când. Deoarece reclamațiile clienților pot duce adesea la dezechilibrare (dacă sunt tratate negativ), este important să le gestionați într-un mod care să arate un serviciu excelent pentru clienți. Acolo devin sistemele de tichete pentru serviciul de asistență extrem de utile. Sistemele de tichete pentru serviciul de asistență ajută echipele să gestioneze volume mari de solicitări pe mai multe canale și le permit să răspundă rapid și în cunoștință de cauză la întrebări.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
În mediul de astăzi de canale multiple de interacțiune cu clienții, sistemul de tichete pentru serviciul de asistență online este un instrument obligatoriu pentru orice echipă proactivă de servicii. Software-ul de tichete de asistență a fost conceput pentru a permite companiilor să organizeze și să gestioneze cu ușurință cererile lor de servicii provenind dintr-o serie de canale, într-o locație centralizată. De la e-mailuri și apeluri, la chat-uri și mesaje pe rețelele de socializare – vă strânge toate conversațiile clienților într-o singură căsuță poștală comună de unde obțineți toate informațiile de care aveți nevoie pentru a oferi o experiență de servicii fără probleme.
Compania dvs. nu folosește încă un sistem de tichete? Este timpul să înceapă, dacă:
Numărul de solicitări de asistență crește rapid, dar doriți să vă asigurați că nicio solicitare de la clienți nu vă scapă
Vreți să creați un mediu de lucru mai puțin stresant pentru echipa dvs. de asistență
Doriți să îmbunătățiți timpul de răspuns și rezoluție pentru o mai bună satisfacție a clienților
Cu sistemul potrivit de tichete, puteți gestiona cu ușurință toate interacțiunile clienților dintr-un tablou de bord unificat, indiferent de pe ce canal au fost trimise.
Stocați convenabil interacțiunile clienților dvs. și istoricul anterior într-un singur loc, oferind agenților tot contextul de care au nevoie pentru a oferi asistență eficientă și personalizată.
Direcționarea inteligentă a tichetelor și stabilirea de priorități bazate pe SLA ajută agenții să mențină standarde ridicate de servicii chiar și atunci când există un volum mare de tichete de asistență.
O serie de caracteristici de colaborare promovează o cooperare mai mare între agenți și le permite să facă schimb de informații critice și să lucreze la aceleași tichete pentru a oferi o rezoluție mai rapidă.
Sistemul de tichete de asistență LiveAgent oferă tot ce aveți nevoie pentru a vă extinde asistența pentru clienți și pentru a oferi o experiență de serviciu omnicanal impecabilă.
Software-ul LiveAgent de tichete combină toate canalele dvs. de comunicare într-o căsuță poștală universală. E-mailurile, chat-urile, apelurile, mesajele de pe rețelele sociale sunt toate ușor accesibile, formând un singur tablou de bord pentru o mai bună comoditate și o gestionare eficientă. Interfața utilizatorului este intuitivă, simplă și ușor de adaptat la cerințele dvs.
Indiferent de unde începe interacțiunea, tichetele arată întotdeauna la fel. Porniți conversația cu un client în chatul live, monitorizați-o prin e-mail și terminați-o cu un apel – toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet, cu toate informațiile de care aveți nevoie despre client și problema acestuia.
Distribuirea automată a tichetelor este o caracteristică LiveAgent unică. Se asigură că agenții dvs. au întotdeauna cantitatea optimă de lucru, deoarece vă permite să rotiți funcția telefonului, să setați timpii de pauză și de odihnă atunci când agenții au nevoie. De asemenea, puteți configura propriile reguli pentru distribuirea tichetelor bazate pe parametrii tichetului, evenimentele sau condițiile bazate pe timp.
Cu sistemul LiveAgent de gestionare a tichetelor de asistență, puteți gestiona cu ușurință responsabilitățile tichetelor și puteți transfera tichete către diferite departamente sau agenți. Știți întotdeauna cine este responsabil pentru rezolvarea fiecărui tichet și nu veți mai auzi niciodată „Nu știam că este responsabilitatea mea”.
LiveAgent vă permite să adăugați câmpuri la fiecare card de contact, astfel încât să aveți la dispoziție date mai valoroase despre clienții dvs. Adăugați cu ușurință note, accesați istoricul tichetelor lor anterioare sau conectați oricare dintre pluginurile terțe disponibile pentru a vă ajuta să creați un profil complet al clientului.
Lăsați clienții să-și rezolve singuri problemele 24/7 oferind răspunsuri chiar și atunci când agenții dvs. sunt offline. Pe lângă funcționalitatea de gestionare a tichetelor, LiveAgent oferă capabilități extinse de autoserviciu în același pachet. Acestea includ un Portal al clientului complet personalizabil cu o Bază de Cunoștințe, Întrebări Frecvente și Forumuri.
LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai bine evaluat software de tichete pentru biroul asistență pentru IMM-uri în 2019 și 2020.
Sistemul nostru de tichete este de încredere pentru peste 21.000 de companii din întreaga lume, din diferite industrii.
Software-ul LiveAgent de tichete durează doar câteva minute pentru a porni în funcțiune – și avem o versiune complet gratuită.
Fără contracte, fără taxe ascunse, facturare de la lună la lună. LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs. cu prețuri transparente, facturate numai pentru utilizare reală în fiecare lună. Alegeți planul care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs. de asistență și începeți să vă îmbunătățiți satisfacția clienților astăzi.
Un tichet de asistență este o solicitare a clientului. Poate fi E-mail, Apel sau Chat Live. Toate aceste solicitări ale clienților sunt transformate în tichete și afișate în căsuța de e-mail Universală în software-ul biroului de asistență.
Primul pas și cel mai evident este să începeți să utilizați caracteristici precum SLA-uri, Reguli de Timp sau Distribuirea Automată a Tichetelor. Setând aceste caracteristici, puteți automatiza multe sarcini. Drept urmare, reprezentanții clienților dvs. pot gestiona cu ușurință tichete de asistență în căsuța de e-mail Universală.
Un sistem de tichete pentru serviciul de asistență este un software centralizat care susține sarcinile zilnice ale reprezentanților clienților dvs. Mai mult, automatizează și analizează performanța serviciului pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date