LiveAgent este un program informatic de birou de asistență omnicanal care adună toate interacțiunile cu clienții de pe mai multe rețele sociale și le organizează logic într-un singur loc. Utilizarea LiveAgent pentru serviciile dedicate clienților vă va oferi posibilitatea de a vă concentra pe cele mai importante activități comerciale, menținând totodată satisfacția clienților la un nivel înalt.
Serviciile de asistență pentru rețele sociale puse la dispoziție prin LiveAgent sunt rapide, eficiente și eficace din punct de vedere al costurilor. Încercați astăzi.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Mesajele de pe rețelele sociale vă distrag deseori atenția de la clienți și potențialii clienți? Problema este de domeniul trecutului. Conectați-vă toate canalele de rețele sociale în LiveAgent și bucurați-vă de automatizare avansată. Având un istoric nelimitat și mesaje unificate, aveți parte de un tablou complet al fiecărei persoane cu care veți discuta vreodată.
Integrarea pentru Facebook elimină nevoia de a monitoriza mai multe dispozitive, conturi de rețele sociale și de a împărtăși date de autentificare. Toți agenții pot răspunde la tichete din căsuța de mesaje universală, astfel că nu trebuie să depindeți de un administrator de pagină Facebook.
Utilizarea integrării pentru Facebook este ușoară. Pur și simplu conectați pagina (sau paginile!) Facebook ale afacerii dumneavoastră la tabloul de bord LiveAgent și începeți. Orice comentarii la articolele dumneavoastră de pe rețelele sociale sau orice mențiuni ale paginii dumneavoastră vor fi convertite automat în tichete la care puteți răspunde și pe care le puteți apoi arhiva. Drept rezultat, vă poate ajuta să construiți o comunitate virtuală fidelă prin îmbunătățirea interacțiunilor cu clienții.
Integrarea pentru Facebook Messenger a LiveAgent vă permite să conversați în timp real cu clienții. Când pagina dumneavoastră de Facebook primește un mesaj direct, acesta este convertit instantaneu într-un tichet și trimis către tabloul de bord LiveAgent. Ulterior, puteți cu ușurință răspunde, trimite fișiere sau chiar apăsa butonul „Îmi place”.
Integrarea pentru Twitter a LiveAgent vă permite să monitorizați toate @mențiunile paginii dumneavoastră sau toate subiectele marcate cu #hashtag la alegere.
Pur și simplu conectați-vă contul Twitter cu tabloul de bord LiveAgent și alegeți ce subiecte hashtag și ce mențiuni doriți să monitorizați. Toate subiectele și mențiunile vor fi convertite automat în tichete și pot fi atribuite automat oricărui departament alegeți. LiveAgent va prelua automat toate mesajele Tweet cu cuvintele-cheie monitorizate și veți putea răspunde la acestea din tabloul de bord.
Integrarea pentru Instagram oferită de LiveAgent vă permite să vizualizați și să răspundeți la articolele în care pagina dumneavoastră este etichetată sau menționată, precum și să răspundeți la orice comentariu de la orice articol al dumneavoastră de pe rețelele sociale. În plus, cu căsuța de mesaje universală oferită de LiveAgent, aveți toate tichetele sub un singur acoperiș, astfel că nu este nevoie să monitorizați mai multe dispozitive sau conturi. Prin urmare, LiveAgent economisește timpul agenților, îmbunătățește timpii lor de răspuns la solicitări și sporește productivitatea clienților, toate în același timp. Încercați-l astăzi și creați-vă de îndată o prezență puternică pe rețelele sociale.
Integrarea pentru Viber a LiveAgent vă permite să primiți și să răspundeți la mesaje Viber în căsuța de mesaje universală. Vedeți cum funcționează în videoclipul nostru demonstrativ!
Fiecare mesaj privat de pe canalele de rețele sociale va ajunge în același loc ca mesajele de poștă electronică, conversațiile și apelurile.
Alegeți din sute de declanșări și condiții pentru a vă automatiza fluxul de lucru și procesele.
Utilizați etichete specifice sau departamente separate pentru a vă gestiona canalele de rețele sociale.
Sporiți-vă productivitatea prin folosirea de mesaje planificate, adăugarea de anexe și introducerea de observații.
LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Am adoptat o abordare diferită față de celelalte programe informatice de pe piață. Oferim anumite canale ca suplimente, ceea ce vă permite să economisiți bani, în special dacă aveți un număr mare de agenți. Plătiți doar pentru ceea ce folosiți cu prețurile noastre transparente.
Cel mai popular
Prin fluidizarea serviciului pentru clienți pentru rețele sociale în programul informatic de birou de asistență, dobândiți un avantaj asupra concurenței. Clienții doresc să vă contacteze cu ușurință, fără a fi nevoiți să se gândească care canal de rețea socială este cel mai rapid și cel mai probabil să ofere un răspuns.
Nu uitați că mesajele de poștă electronică obișnuite sunt înlocuite treptat de conversații directe în timp real, program informatic de centru de apeluri și mesaje pe rețele sociale. Cu LiveAgent, puteți oferi răspunsuri imediate. Investiția într-un program informatic de servicii pentru clienți vă va ajuta să oferiți asistență rapidă, convenabilă și fără întreruperi pentru clienți.
Întreprinderile pot îmbunătăți gradul de păstrare a clienților prin diverse strategii de marketing, inclusiv oferirea de cadouri, sondaje și reduceri.
Totuși, cel mai des uitată strategie pentru rețele sociale este furnizarea de servicii excepționale pentru clienți. Nu există niciun secret în acest sens. Clienții fericiți tind să revină.
Pentru a beneficia de o asistență pentru clienți extraordinară, trebuie mai întâi să vă echipați echipa de asistență pentru clienți cu un instrument adecvat de gestionare a rețelelor sociale.
LiveAgent adună toate mențiunile și mesajele într-o singură platformă, aspect care permite reprezentanților dumneavoastră de servicii pentru clienți să fie mai eficienți și mai productivi. Ca urmare, veți îmbunătăți implicarea clienților și, prin urmare, și gradul de păstrare a acestora.
Vedeți testimonialele și poveștile noastre de succes și aflați cum LiveAgent vă poate îmbunătăți departamentul de servicii pentru clienți și cum îi poate face fericiți pe partenerii dumneavoastră de afaceri.
LiveAgent se adaptează dimensiunii companiei dumneavoastră și industriei în care activează. Oferim ajutor organizațiilor de toate tipurile și dimensiunile. Vedeți ce au de spus despre utilizarea programului nostru.
Afaceri incipiente și corporații
Antreprize
Guvern
Instituții de învățământ și ONG-uri
Comerț electronic și servicii
Călătorit și cazare
Marketing & telecomunicații
Divertisment
V-ați întrebat vreodată de ce companiile au început să comunice cu clienții prin programe de asistență dedicată clienților pentru rețele sociale în loc să o facă direct pe aceste platforme? Pentru că s-au săturat să monitorizeze dispozitive diferite pentru rețele sociale, să împărtășească date de autentificare și să comute între file! Sunteți de aceeași părere?
Treceți prea des de la un tip de program informatic la altul? Lăsați LiveAgent să facă treaba în locul dumneavoastră.
Gestionați mai multe profiluri pe rețele sociale diferite? Cu LiveAgent le puteți gestiona pe toate dintr-un singur tablou de bord.
Serviciile pentru clienți pentru rețele sociale reprezintă o nișă relativ nouă de programe informatice. Obiectivul principal al acestora este să adune fiecare mesaj și mențiune a mărcii dumneavoastră de pe diferite rețele sociale într-un sistem din care să puteți comunica cu publicul dumneavoastră.
Beneficiul principal este acela că, fiind parte a sistemului de birou de asistență omnicanal, puteți vedea în același loc interacțiunile clienților de pe alte canale de rețele sociale. În plus, fiecare mesaj este adunat înăuntrul căsuței de mesaje universale și apoi transformat în tichete unificate cu fluxul hibrid de tichete.
Dacă ați decis să începeți să oferiți asistență publicului dumneavoastră de pe rețelele sociale în afara rețelelor specifice, ar fi indicat să notați toate cerințele sistemului. În primă fază, ar trebui să vă decideți dacă aveți de gând să mutați comunicarea prin poștă electronică în același loc, unde veți primi mesajele de pe rețelele sociale.
După aceea, ați putea lua în considerare posibilitatea de a oferi asistență prin conversații directe, de a adăuga un centru de apeluri în intrare sau de a oferi asistență în regim de autoservire prin intermediul unei baze de cunoștințe. Nu în ultimul rând, este posibil să vă doriți o platformă precum un portal pentru clienți, unde utilizatorii pot găsi toate solicitările lor, pot scrie întrebări pe un forum, pot sugera îmbunătățiri și își pot oferi părerile.
LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2020. Și dintr-un motiv bun. Oferim un program de asistență de talie mondială care creează o experiență unitară pentru echipa de servicii pentru clienți și clienții dumneavoastră deopotrivă. Încercați LiveAgent astăzi cu perioada noastră de încercare gratuită de 14 zile sau încercați versiunea gratuită a LiveAgent. Vom fi bucuroși să vă fim alături.
Dacă sunteți în căutare de cel mai bun sistem de birou de asistență cu servicii pentru rețele sociale, atunci este obligatorie compararea diferitelor alternative. Biroul de asistență multicanal conține mult mai mult decât integrări pentru rețele sociale. Deși este posibil să nu aveți nevoie de fiecare caracteristică, este esențial să aveți opțiunea de a adăuga anumite canale pe măsură ce afacerea dumneavoastră crește.
Peste 50% raportează că una dintre cele mai importante probleme a clienților este „asigurarea unei experiențe unitare pe mai multe canale”. Incite Group
57% dintre clienți preferă să contacteze companiile prin intermediul mediilor digitale, cum ar fi poșta electronică sau rețelele sociale, decât să apeleze la asistență vocală pentru clienți. Ameyo
Pentru 73% dintre clienți, reprezentanții serviciilor pentru clienți sau angajații prietenoși sunt cei care creează o experiență memorabilă care îi determină pe consumatori să rămână alături de o marcă.
Oferirea acestei experiențe poate fi ușoară dacă știți ce presupune. Conform lui Shep Hyken, un expert în serviciile dedicate clienților, reprezentanții serviciilor de asistență pentru clienți trebuie să răspundă în timp util, într-un mod personalizat și să nu uite niciodată să pună întrebări suplimentare. De exemplu, dacă un client vă cere să îi rezolvați rapid problema, întrebați-l cât de rapid, pentru a-i îndeplini așteptările.
Nu uitați: clienții fideli duc la creșterea rentabilității investițiilor, deoarece au tendința să cumpere mai mult.
Programul informatic de servicii dedicate clienților pentru rețele sociale oferit de LiveAgent integrează mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
"TEXT-ul furnizează informații despre strategiile de marketing pentru a atrage și reține clienții. Accentul se pune pe personalizare și experiența clienților."
Companiile aleg programe informatice de asistență pentru a rezolva probleme comune precum întârzieri în răspunsul către clienți, ratarea termenelor importante și lipsa de evidență a priorităților. O căsuță de mesaje universală și analiza răspunsurilor pot ajuta la îmbunătățirea performanței echipei. LiveAgent este o soluție de asistență populară pentru companii.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.