Program informatic de asistență pe rețele sociale lipsit de stres.

Stați deoparte și relaxați-vă, deoarece LiveAgent convertește toate notificările în tichete.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Servicii pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar   
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social
Social media support software

Servicii dedicate pentru rețele sociale înăuntrul biroului de asistență

LiveAgent este un program informatic de birou de asistență omnicanal care adună toate interacțiunile cu clienții de pe mai multe rețele sociale și le organizează logic într-un singur loc. Utilizarea LiveAgent pentru serviciile dedicate clienților vă va oferi posibilitatea de a vă concentra pe cele mai importante activități comerciale, menținând totodată satisfacția clienților la un nivel înalt. Serviciile de asistență pentru rețele sociale puse la dispoziție prin LiveAgent sunt rapide, eficiente și eficace din punct de vedere al costurilor. Încercați astăzi.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Lăsați LiveAgent să vă gestioneze mesajele de pe rețelele sociale

Mesajele de pe rețelele sociale vă distrag deseori atenția de la clienți și potențialii clienți? Problema este de domeniul trecutului. Conectați-vă toate canalele de rețele sociale în LiveAgent și bucurați-vă de automatizare avansată. Având un istoric nelimitat și mesaje unificate, aveți parte de un tablou complet al fiecărei persoane cu care veți discuta vreodată.

Ce este inclus?

Facebook

Integrarea pentru Facebook elimină nevoia de a monitoriza mai multe dispozitive, conturi de rețele sociale și de a împărtăși date de autentificare. Toți agenții pot răspunde la tichete din căsuța de mesaje universală, astfel că nu trebuie să depindeți de un administrator de pagină Facebook. Utilizarea integrării pentru Facebook este ușoară. Pur și simplu conectați pagina (sau paginile!) Facebook ale afacerii dumneavoastră la tabloul de bord LiveAgent și începeți. Orice comentarii la articolele dumneavoastră de pe rețelele sociale sau orice mențiuni ale paginii dumneavoastră vor fi convertite automat în tichete la care puteți răspunde și pe care le puteți apoi arhiva. Drept rezultat, vă poate ajuta să construiți o comunitate virtuală fidelă prin îmbunătățirea interacțiunilor cu clienții.
Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent
Facebook messenger chat app

Facebook Messenger

Integrarea pentru Facebook Messenger a LiveAgent vă permite să conversați în timp real cu clienții. Când pagina dumneavoastră de Facebook primește un mesaj direct, acesta este convertit instantaneu într-un tichet și trimis către tabloul de bord LiveAgent. Ulterior, puteți cu ușurință răspunde, trimite fișiere sau chiar apăsa butonul „Îmi place”.

Twitter

Integrarea pentru Twitter a LiveAgent vă permite să monitorizați toate @mențiunile paginii dumneavoastră sau toate subiectele marcate cu #hashtag la alegere. Pur și simplu conectați-vă contul Twitter cu tabloul de bord LiveAgent și alegeți ce subiecte hashtag și ce mențiuni doriți să monitorizați. Toate subiectele și mențiunile vor fi convertite automat în tichete și pot fi atribuite automat oricărui departament alegeți. LiveAgent va prelua automat toate mesajele Tweet cu cuvintele-cheie monitorizate și veți putea răspunde la acestea din tabloul de bord.
How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Instagram

Integrarea pentru Instagram oferită de LiveAgent vă permite să vizualizați și să răspundeți la articolele în care pagina dumneavoastră este etichetată sau menționată, precum și să răspundeți la orice comentariu de la orice articol al dumneavoastră de pe rețelele sociale. În plus, cu căsuța de mesaje universală oferită de LiveAgent, aveți toate tichetele sub un singur acoperiș, astfel că nu este nevoie să monitorizați mai multe dispozitive sau conturi. Prin urmare, LiveAgent economisește timpul agenților, îmbunătățește timpii lor de răspuns la solicitări și sporește productivitatea clienților, toate în același timp. Încercați-l astăzi și creați-vă de îndată o prezență puternică pe rețelele sociale.

Viber

Integrarea pentru Viber a LiveAgent vă permite să primiți și să răspundeți la mesaje Viber în căsuța de mesaje universală. Vedeți cum funcționează în videoclipul nostru demonstrativ!
Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Funcții utile pentru a vă accelera serviciile de asistență pentru rețele sociale

Nu trebuie să petreceți ore pe rețelele sociale pentru a răspunde clienților în timp util.
Fiecare mesaj privat de pe canalele de rețele sociale va ajunge în același loc ca mesajele de poștă electronică, conversațiile și apelurile.
Alegeți din sute de declanșări și condiții pentru a vă automatiza fluxul de lucru și procesele.
Utilizați etichete specifice sau departamente separate pentru a vă gestiona canalele de rețele sociale.
Sporiți-vă productivitatea prin folosirea de mesaje planificate, adăugarea de anexe și introducerea de observații.
Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Program informatic cu un preț corect

Am adoptat o abordare diferită față de celelalte programe informatice de pe piață. Oferim anumite canale ca suplimente, ceea ce vă permite să economisiți bani, în special dacă aveți un număr mare de agenți. Plătiți doar pentru ceea ce folosiți cu prețurile noastre transparente.
$9 lună

Small business

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 lună

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 contact form

Bucurați-vă de un avantaj competitiv

Prin fluidizarea serviciului pentru clienți pentru rețele sociale în programul informatic de birou de asistență, dobândiți un avantaj asupra concurenței. Clienții doresc să vă contacteze cu ușurință, fără a fi nevoiți să se gândească care canal de rețea socială este cel mai rapid și cel mai probabil să ofere un răspuns. Nu uitați că mesajele de poștă electronică obișnuite sunt înlocuite treptat de conversații directe în timp real, program informatic de centru de apeluri și mesaje pe rețele sociale. Cu LiveAgent, puteți oferi răspunsuri imediate. Investiția într-un program informatic de servicii pentru clienți vă va ajuta să oferiți asistență rapidă, convenabilă și fără întreruperi pentru clienți.
Have a competitive advantage
How to choose the right help desk software

Îmbunătățiți gradul de păstrare a clienților

Întreprinderile pot îmbunătăți gradul de păstrare a clienților prin diverse strategii de marketing, inclusiv oferirea de cadouri, sondaje și reduceri. Totuși, cel mai des uitată strategie pentru rețele sociale este furnizarea de servicii excepționale pentru clienți. Nu există niciun secret în acest sens. Clienții fericiți tind să revină. Pentru a beneficia de o asistență pentru clienți extraordinară, trebuie mai întâi să vă echipați echipa de asistență pentru clienți cu un instrument adecvat de gestionare a rețelelor sociale. LiveAgent adună toate mențiunile și mesajele într-o singură platformă, aspect care permite reprezentanților dumneavoastră de servicii pentru clienți să fie mai eficienți și mai productivi. Ca urmare, veți îmbunătăți implicarea clienților și, prin urmare, și gradul de păstrare a acestora.

Nu se pot înșela peste 30.000 de companii

Vedeți testimonialele și poveștile noastre de succes și aflați cum LiveAgent vă poate îmbunătăți departamentul de servicii pentru clienți și cum îi poate face fericiți pe partenerii dumneavoastră de afaceri.

Utilizați-ne programul în orice mod doriți

LiveAgent se adaptează dimensiunii companiei dumneavoastră și industriei în care activează. Oferim ajutor organizațiilor de toate tipurile și dimensiunile. Vedeți ce au de spus despre utilizarea programului nostru.
Business bag - icon

Soluții pentru afaceri

Afaceri incipiente și corporații

Antreprize

Guvern

Instituții de învățământ și ONG-uri

Industry Solutions - icon

Soluții industriale

Comerț electronic și servicii

Călătorit și cazare

Marketing & telecomunicații

Divertisment

Motive pentru care ar trebui să utilizați
programe de asistență dedicată clienților pentru rețele sociale

V-ați întrebat vreodată de ce companiile au început să comunice cu clienții prin programe de asistență dedicată clienților pentru rețele sociale în loc să o facă direct pe aceste platforme? Pentru că s-au săturat să monitorizeze dispozitive diferite pentru rețele sociale, să împărtășească date de autentificare și să comute între file! Sunteți de aceeași părere?
Smiley face icon

Lipsă de perspectivă

Nu știți despre ce era conversația anterioară cu un client, din cauză că era pe un canal diferit? LiveAgent ține cont de acest lucru.
Clock icon

Pierderea de timp valoros

Treceți prea des de la un tip de program informatic la altul? Lăsați LiveAgent să facă treaba în locul dumneavoastră.
Web icon

Gestionare dificilă

Gestionați mai multe profiluri pe rețele sociale diferite? Cu LiveAgent le puteți gestiona pe toate dintr-un singur tablou de bord.

Ce reprezintă serviciile de asistență dedicate clienților pe rețele sociale?

Serviciile pentru clienți pentru rețele sociale reprezintă o nișă relativ nouă de programe informatice. Obiectivul principal al acestora este să adune fiecare mesaj și mențiune a mărcii dumneavoastră de pe diferite rețele sociale într-un sistem din care să puteți comunica cu publicul dumneavoastră. Beneficiul principal este acela că, fiind parte a sistemului de birou de asistență omnicanal, puteți vedea în același loc interacțiunile clienților de pe alte canale de rețele sociale. În plus, fiecare mesaj este adunat înăuntrul căsuței de mesaje universale și apoi transformat în tichete unificate cu fluxul hibrid de tichete.
What is social media customer service
How to choose social support system

Cum se alege un sistem de asistență pentru rețele sociale?

Dacă ați decis să începeți să oferiți asistență publicului dumneavoastră de pe rețelele sociale în afara rețelelor specifice, ar fi indicat să notați toate cerințele sistemului. În primă fază, ar trebui să vă decideți dacă aveți de gând să mutați comunicarea prin poștă electronică în același loc, unde veți primi mesajele de pe rețelele sociale. După aceea, ați putea lua în considerare posibilitatea de a oferi asistență prin conversații directe, de a adăuga un centru de apeluri în intrare sau de a oferi asistență în regim de autoservire prin intermediul unei baze de cunoștințe. Nu în ultimul rând, este posibil să vă doriți o platformă precum un portal pentru clienți, unde utilizatorii pot găsi toate solicitările lor, pot scrie întrebări pe un forum, pot sugera îmbunătățiri și își pot oferi părerile.

Nu ezitați, încercați LiveAgent astăzi

LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2020. Și dintr-un motiv bun. Oferim un program de asistență de talie mondială care creează o experiență unitară pentru echipa de servicii pentru clienți și clienții dumneavoastră deopotrivă. Încercați LiveAgent astăzi cu perioada noastră de încercare gratuită de 14 zile sau încercați versiunea gratuită a LiveAgent. Vom fi bucuroși să vă fim alături.
Don't hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Compararea serviciilor de asistență pentru rețele sociale

Dacă sunteți în căutare de cel mai bun sistem de birou de asistență cu servicii pentru rețele sociale, atunci este obligatorie compararea diferitelor alternative. Biroul de asistență multicanal conține mult mai mult decât integrări pentru rețele sociale. Deși este posibil să nu aveți nevoie de fiecare caracteristică, este esențial să aveți opțiunea de a adăuga anumite canale pe măsură ce afacerea dumneavoastră crește.

Ce spune numerele despre asistența pentru rețele sociale?

ticketing email ticketing - icon

Asistență pentru rețele sociale

65% dintre persoanele cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani sunt de părere că rețelele sociale reprezintă un canal eficient pentru serviciile de asistență dedicate clienților. Microsoft  
Speed o meter - icon

Timp de răspuns

48% dintre consumatori se așteaptă la un răspuns în decurs de 24 de ore la întrebările adresate pe rețele sociale. Statista  
Connect favourite VoIP provider and contacts icon

Experiență unitară

Peste 50% raportează că una dintre cele mai importante probleme a clienților este „asigurarea unei experiențe unitare pe mai multe canale”. Incite Group​
call center cloud based call center software - icon

Digital vs. voce

57% dintre clienți preferă să contacteze companiile prin intermediul mediilor digitale, cum ar fi poșta electronică sau rețelele sociale, decât să apeleze la asistență vocală pentru clienți. Ameyo
Brand loyalty stems from good service

Loialitatea față de marcă provine din servicii bune

Pentru 73% dintre clienți, reprezentanții serviciilor pentru clienți sau angajații prietenoși sunt cei care creează o experiență memorabilă care îi determină pe consumatori să rămână alături de o marcă. Oferirea acestei experiențe poate fi ușoară dacă știți ce presupune. Conform lui Shep Hyken, un expert în serviciile dedicate clienților, reprezentanții serviciilor de asistență pentru clienți trebuie să răspundă în timp util, într-un mod personalizat și să nu uite niciodată să pună întrebări suplimentare. De exemplu, dacă un client vă cere să îi rezolvați rapid problema, întrebați-l cât de rapid, pentru a-i îndeplini așteptările. Nu uitați: clienții fideli duc la creșterea rentabilității investițiilor, deoarece au tendința să cumpere mai mult.

Toate canalele de asistență sub un singur acoperiș

Programul informatic de servicii dedicate clienților pentru rețele sociale oferit de LiveAgent integrează mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici.

Frequently asked questions

What is social media customer service?

Social media customer service is providing customer service to customers or potential customers via social media platforms such as Facebook, Instagram, or Twitter. Social media customer service includes replying to direct messages, comments and mentions within a 24 hour period.

How to use social media as a tool for customer service?

The best way to use social media as a tool for customer service, is to treat your social media channels as you would an official ticket from a customer. Provide quick, honest, sweet and knowledgeable answers to any messages, comments or mentions.

What is social media customer service software?

Social media customer service software is a part of the help desk solution. It enables your customer representatives to answer customer inquiries promptly from one interface. As a result, they do not need to switch between platforms to answer. The software can prevent customer frustration and dissatisfaction since you'll never lose track of customer inquiries. Being present and respond fast is important to build customer relationships on SoMe platforms. With this social media customer service solution, you can build customer loyalty efficiently and effectively right away.

Why is LiveAgent ideal for social media customer service?

LiveAgent connects with multiple social media platforms. For instance, whenever you get a comment or a mention on a post from Instagram, you'll receive a ticket inside LiveAgent. The same applies to Twitter. Moreover, you can connect Viber and Facebook.

Why is social media important for customer service?

Social media is important for customer service because it enables businesses to interact with their audience. Businesses can easily update their customers about upcoming events, sales, or changes. In the same manner, customers can contact businesses with questions, comments or concerns. If customer questions go unanswered, customers won’t hesitate to take their business elsewhere.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Related Articles to Program informatic de servicii pentru clienți prin rețele sociale
Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

Subdomeniul LiveAgent poate fi personalizat cu numele companiei sau al echipei. Pentru a primi actualizări și oferte promoționale, utilizatorii pot crea un cont gratuit prin intermediul unei mașini. LiveAgent oferă un portal complet de auto-asistență, criptare HTTPS și alte măsuri de securitate, astfel încât clienții să poată proteja datele importante. Platforma ajută, de asemenea, la reducerea numărului de tichete de asistență, permițând creșterea veniturilor și a valorii clienților.

Descoperiți cele mai bune alternative de program informatic de asistență pentru urmărirea și gestionarea întrebărilor și solicitărilor de pe rețelele sociale. Comparați evaluări, caracteristici și multe altele.

V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?

Platformele de birou pentru asistența pentru rețele sociale oferă caracteristici avansate, cum ar fi sistemele CRM încorporate și mesajele programate, împreună cu răspunsuri predefinite, economisind timp și oferind răspunsuri rapide și personalizate clienților. O aplicație mobilă este disponibilă pentru a menține un serviciu excelent în mișcare, iar alternativele de birou oferă funcții bogate de automatizare pentru activitățile plictisitoare și repetitive.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Desk.com către LiveAgent. Bucurați-vă de peste 179 de funcții de asistență și peste 40 de integrări în LiveAgent.

Migrați de la Desk.com?

LiveAgent a câștigat popularitatea din cauza prețurilor sale accesibile și a unui nivel avansat de automatizare, care a inlocuit nevoia de Zapier. Utilizatorii au lăudat, de asemenea, caracteristicile sale, inclusiv posibilitatea de a trimite e-mailuri, atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri și a se gestiona prin intermediul chat-ului. Serviciul funcționează stabil și pe platformele mobile. Mulți utilizatori au trecut de la ZenDesk la LiveAgent și sunt mulțumiți de decizia lor, datorită utilității acestuia, precum formulare de contact, chat live și integrare cu rețelele sociale.

Începeți mutarea datelor Zendesk, făcând clic pe un simplu cursor de activare. Toate biletele și agențiile dumneavoastră vor fi transferate, în siguranță, în LiveAgent.

Vă mutați de la Zendesk?

LiveAgent este o alternativă la Dashly pentru serviciul clienților. Compania oferă numeroase funcționalități și integrări, inclusiv migrarea datelor de la alte softwareuri. LiveAgent este folosit pentru gestionarea reclamațiilor și portalul clienților. Marketingul companiei este prezentat printr-un blog, seminarii web și o gamă diversă de software-uri pentru serviciul clienților. Clienții pot contacta echipa de vânzări pentru a începe o demo și afla mai multe despre produs.

Doriți să vă migrați datele de la Customerly la o soluție diferită? Aruncați o privire peste LiveAgent și vedeți toate beneficiile. Începeți-vă astăzi perioada de încercare gratuită.

Vă mutați de la Customerly la LiveAgent?

LiveAgent este cel mai bun program informatic de asistență evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Companiile precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford oferă servicii de asistență de talie mondială prin intermediul său. Există mai multe planuri de abonare, începând de la $ 9 pe lună pentru Small business până la $ 49 pe lună pentru Large business. Există și un plan gratuit timp de 7 zile pentru istoricul tichetelor. Migrați-vă astăzi datele din Customerly și aflați mai multe.

Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent oferă mai mult decât opțiunea de email. Acoperă toate canalele relevante de comunicare. LiveAgent deține de cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. LiveAgent permite de asemenea integrarea opțiunii de call center.

Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?

LiveAgent este programul numărul 1 de suport pentru afaceri mici și mijlocii în 2020, oferind instrumentele adecvate pentru a fi mai aproape de clienți și a oferi un suport rapid. În plus, clienți importanți, precum Huawei, BMW, Yamaha și O2, folosesc și recomandă LiveAgent. Puteți încerca gratuit fără a fi necesar cardul de credit.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație