Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Mesajele de pe rețelele sociale vă distrag deseori atenția de la clienți și potențialii clienți? Problema este de domeniul trecutului. Conectați-vă toate canalele de rețele sociale în LiveAgent și bucurați-vă de automatizare avansată. Având un istoric nelimitat și mesaje unificate, aveți parte de un tablou complet al fiecărei persoane cu care veți discuta vreodată.
LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Most Popular
Afaceri incipiente și corporații
Antreprize
Guvern
Instituții de învățământ și ONG-uri
Comerț electronic și servicii
Călătorit și cazare
Marketing & telecomunicații
Divertisment
Programul informatic de servicii dedicate clienților pentru rețele sociale oferit de LiveAgent integrează mai multe canale de comunicare și oferă aproape 200 de caracteristici.
Social media customer service is providing customer service to customers or potential customers via social media platforms such as Facebook, Instagram, or Twitter. Social media customer service includes replying to direct messages, comments and mentions within a 24 hour period.
The best way to use social media as a tool for customer service, is to treat your social media channels as you would an official ticket from a customer. Provide quick, honest, sweet and knowledgeable answers to any messages, comments or mentions.
Social media customer service software is a part of the help desk solution. It enables your customer representatives to answer customer inquiries promptly from one interface. As a result, they do not need to switch between platforms to answer. The software can prevent customer frustration and dissatisfaction since you'll never lose track of customer inquiries. Being present and respond fast is important to build customer relationships on SoMe platforms. With this social media customer service solution, you can build customer loyalty efficiently and effectively right away.
LiveAgent connects with multiple social media platforms. For instance, whenever you get a comment or a mention on a post from Instagram, you'll receive a ticket inside LiveAgent. The same applies to Twitter. Moreover, you can connect Viber and Facebook.
Social media is important for customer service because it enables businesses to interact with their audience. Businesses can easily update their customers about upcoming events, sales, or changes. In the same manner, customers can contact businesses with questions, comments or concerns. If customer questions go unanswered, customers won’t hesitate to take their business elsewhere.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date