Peste 17.000 de clienți au încredere în LiveAgent în ceea ce privește datele lor. Securitatea datelor este extrem de importantă pentru noi. Combinăm mai multe funcții de securitate pentru a ne asigura că datele despre clienți, angajați și companii sunt întotdeauna protejate, astfel încât clienții noștri să poată fi liniștiți, știind că datele lor sunt sigure, comunicarea lor este sigură, iar afacerile lor sunt protejate.

Securitatea produsului

Autentificare cu doi factori
Verificarea în doi pași adaugă mai multă securitate contului dvs. LiveAgent. Când aveți activată autentificarea cu 2 factori, orice încercare de conectare la contul dvs. trebuie să fie însoțită de codul pe care l-ați generat în aplicația Google Authenticator. Verificarea în doi pași vă poate ajuta să păstrați departe persoanele necunoscute, chiar dacă acestea au parola dvs.

Criptare HTTPS All Toate conturile găzduite LiveAgent rulează printr-o conexiune securizată utilizând protocolul HTTPS. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) este versiunea securizată a HTTP, protocolul prin care datele sunt trimise între browserul dvs. și site-ul web la care sunteți conectat. Înseamnă că toate comunicările dintre browserul dvs. și LiveAgent sunt criptate, inclusiv comunicarea prin chat și e-mail.

Stocare sigură a credențialelor
Urmăm cele mai bune practici recente pentru a stoca și a proteja datele de conectare și parolele utilizatorului în cloud.

Restricții IP & și de rețea Panoul dvs. de Agent LiveAgent poate fi configurat pentru a permite accesul numai din anumite intervale de adrese IP.

Securitate API API-ul LiveAgent REST este limitat la utilizatorii acreditați pe baza numelui de utilizator și parolă sau nume de utilizator și token-uri API.

Filtrare SPAM LiveAgent are un filtru SPAM inteligent încorporat care învață și își îmbunătățește continuu capacitățile de filtrare.

Mai mult decât atât, avem programul de recompense pentru găsirea erorilor, prin care cercetări independente de securitate ne pot ajuta să ne protejăm aplicația.

Securitatea centrului de date

Asigurăm confidențialitatea și integritatea datelor dvs. cu cele mai bune practici din industrie. Serverele LiveAgent sunt găzduite la nivelurile IV sau III +, PCI DSS, SSAE-16 sau ISO 27001. Echipa noastră de securitate împinge constant actualizările de securitate și răspunde activ la alertele și evenimentele de securitate.

Securitate fizică

Facilităţi Mediul serverului Serverele LiveAgent sunt găzduite la nivelurile III + sau IV sau PCI DSS, SSAE-16 sau ISO 27001. Facilitățile centrului de date sunt alimentate cu energie redundantă, fiecare cu UPS și generatoare de rezervă.
Securitate la fața locului Zone de securitate Facilitățile centrului nostru de date oferă un perimetru securizat cu zone de securitate pe mai multe niveluri, securitate echipată 24/7, supraveghere video CCTV, identificare multifactorială cu control de acces biometric, blocări fizice și alarme de încălcare a securității.
Monitorizare Server & Monitorizarea dispozitivului Toate sistemele de rețea de producție, dispozitivele din rețea și circuitele sunt monitorizate constant și administrate logic de către administratorii LiveAgent. Securitatea fizică, alimentarea și conectivitatea la internet dincolo de ușile coliviei de co-locație sau serviciile Amazon/Linode sunt monitorizate de furnizorii de facilități.
Locație Centre de date în Statele Unite, Europa & Asia LiveAgent găzduiește date în mai multe centre de date pe baza preferințelor sau a locației geografice din Statele Unite, Europa și Asia. Clienții pot alege să își localizeze datele de servicii numai în SUA sau numai în Europa.

Securitatea rețelei

Rețeaua noastră este protejată de firewall-uri redundante, cea mai bună tehnologie de ruter din clasă, transport HTTPS securizat prin rețele publice și tehnologii de detectare și/sau prevenire a intruziunilor (IDS/IPS) care monitorizează și/sau blochează traficul rău intenționat și atacurile de rețea.

Securitatea rețelei

ArhitecturăZone de securitate în arhitectura noastră Arhitectura noastră de securitate a rețelei constă din mai multe zone de securitate. Sistemele mai sensibile, cum ar fi serverele de aplicații și serverele de baze de date, sunt protejate în zonele noastre cele mai de încredere. Alte sisteme, cum ar fi balanțele de încărcare, sunt amplasate în zone proporționale cu sensibilitatea lor, depinzând de funcție, clasificarea informațiilor și risc.
Teste de penetrare terță parte Cercetări de securitate ale unor terți Pe lângă programul nostru extins de scanare și testare internă, LiveAgent lucrează și cu experți și cercetători în materie de securitate terță parte pentru a efectua verificări de securitate și teste de penetrare largi.
Scanarea vulnerabilității în rețea Scanarea vulnerabilității Scanarea securității rețelei ne oferă o perspectivă profundă pentru identificarea rapidă a sistemelor neconforme sau potențial vulnerabile.
Atenuarea DDoS Atenuarea DDoS Infrastructura de vârf din industrie este instalată pentru a proteja și a atenua impactul atacurilor de blocare a serviciului.
Criptarea Criptare comunicare Comunicațiile dintre dvs. și serverele LiveAgent sunt criptate prin cele mai bune practici din industrie HTTPS și Transport Layer Security (TLS) prin rețele publice.

Recuperare după dezastru, backup și redundanță

Operăm o strategie de backup pe mai multe niveluri și recuperare în caz de dezastru. Copiile de rezervă și instantaneele aproape în timp real sunt realizate la diferite intervale, iar mai multe copii sunt stocate în siguranță pe diferite servere. Programul nostru de recuperare în caz de dezastru asigură că serviciile noastre rămân disponibile sau sunt ușor de recuperat în caz de dezastru.

Arhitectura noastră de redundanță elimină un punctul unic expus eșecului. Combinate cu copii de rezervă complete, ne asigurăm că datele despre clienți sunt reproduse și disponibile în toate sistemele de producție.

GDPR din UE

LiveAgent este pe deplin conform cu directiva GDPR, care a intrat în vigoare pe 25 mai 2018. O echipă de experți și dezvoltatori în domeniul securității lucra la consolidarea politicilor noastre de securitate și la creșterea gradului de conștientizare cu privire la protecția datelor și la ceea ce li se cere angajaților noștri să respecte normele pe care GDPR le aplică. De asemenea, ne-am asigurat că ai noștri clienți au fost informați în timp util despre dezvoltarea recentă.

Aflați mai multe despre LiveAgent și GDPR. 

Google OAuth și Google Data

Ce informații colectăm? Colectăm adresa de e-mail a utilizatorilor Google.

Cum utilizăm informația? O folosim pentru a accesa căsuța e-mail a utilizatorilor Google pentru a procesa e-mailurile lor în tichete.

Cum distribuim informațiile? Nu distribuim informațiile cu terți.

Utilizarea informațiilor primite de la API-urile Google va respecta Politica privind datele utilizatorilor în legătură cu serviciile Google API, inclusiv cerințele privind utilizarea limitată.

Articole conexe
Căutați un software gratuit de gestionare a clienților? Aruncați o privire asupra beneficiilor LiveAgent și aflați dacă vi se potrivește sau înscrieți-vă pentru un cont gratuit.

Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?

LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care integrează multiple canale de comunicare, oferind o soluție eficientă și cost-eficientă pentru gestionarea cererilor clienților. Cu funcții precum chat online gratuit și integrări diverse, poate îmbunătăți productivitatea și satisfacția clienților.

Aveți grijă de facturare, facturi, autorizări de plată și multe altele cu instrumentele și integrările de facturare pentru LiveAgent.

Gestionarea facturării

Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.

Aflați cum portalul de asistență pentru clienți vă poate ajuta afacerea prin implementarea unora dintre caracteristicile sale. Citiți mai multe despre ele în interior.

Caracteristicile portalului pentru clienți

LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, inclusiv o bază de cunoștințe, un forum pentru clienți și trimiterea tichetelor. Acesta are parteneriate cu furnizori VoIP și oferă demo-uri și apeluri individuale pentru a arăta cum poate ajuta afacerile.

Serviciul de chat pentru clienți oferă chat în timp real pentru ca clienții să poată discuta cu reprezentanții clienților. Este unul dintre cele mai rapide instrumente de comunicare.

Serviciul de chat

Serviciul de chat este esențial pentru managementul relațiilor cu clienții, oferind comunicare în timp real și un serviciu rapid și eficient. LiveAgent oferă aceste servicii de mesagerie instantanee pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții. Implementarea unor practici bune poate spori satisfacția clienților și oferi asistență în timp real.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x