Aici puteți introduce un text standard (paragraf) cu link-uri. Dacă trebuie, puteți să folosiți bold, italics sau liste cu buline sau numerotate.
Sub acest text, puteți adăuga butoane folosind construcția HTML, logo-urile clientului printr-un cod scurt sau One-point FAQ cu ajutorul schema.org.
Pentru informații suplimentare, accesați pagina noastră github.com.
Aici puteți introduce un text standard (paragraf) cu link-uri. Dacă doriți, puteți utiliza bold, italics.
Aici puteți introduce un text standard (paragraf) cu link-uri. Dacă doriți, puteți utiliza bold, italics.
Aici puteți introduce un text standard (paragraf) cu link-uri. Dacă doriți, puteți utiliza bold, italics.
Aici puteți introduce un text standard (paragraf) cu link-uri. Dacă doriți, puteți utiliza bold, italics.
Aici puteț introduce un text standard (paragraf) cu link-uri. Dacă doriți, puteți utiliza bold, italics.
Aici puteți introduce un text standard (paragraf) cu link-uri. Dacă doriți, puteți utiliza bold, italics.
Aici puteți introduce un text standard (paragraf) cu link-uri. Dacă aveți nevoie, puteți să folosiți bold, italics sau liste cu buline sau numerotate.
Sub acest calup, puteți adăuga butoane folosind construcția HTML.
Conectați-vă la programul nostru de suport cu toate conturile de social media pentru a îmbunătăți productivitatea agentului și pentru a menține securitatea datelor clientului. Programul de suport LiveAgent integrează rețelele Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger și Viber.
Programul de suport LiveAgent se mândrește cu cel mai rapid widget de live chat de pe piață. Transformați vizitatorii website-ului în clienți în doar câteva secunde. Fiți proactivi, oferiți-le asistență competentă și personalizată și bucurați-vă de un grad înalt de satisfacție al clienților, în timp ce vânzările cresc.
Colectați și afișați toate solicitările clienților într-un singur loc cu ajutorul programului nostru de ticketing. Alocați tichete diferitelor departamente și agenți si organizați-le în funcție de etichete, prioritate și data primirii tichetului. Vizualizați rezoluția și traseul fiecărei solicitări venite prin diferite canale de suport și care conține informații detaliate datorită fluxului hibrid de tichete.
Creați și personalizați propria bază de cunoștințe folosind editorul nostru WYSIWYG (What You See Is What You Get) – Ceea ce vedeți este ceea ce primiți. Sporiți gradul de satisfacție al clienților cu instrumente de auto-asistență cum ar fi articolele “cum să..”, cele mai frecvente întrebări – FAQ și forumuri.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.