Pagina oferă exemple de șabloane de e-mail de bun venit pentru îmbunătățirea relațiilor de afaceri cu clienții noi sau existenți. Include și șabloane pentru e-mailuri de mulțumire și de livrare-returnare în comerțul electronic, precum și sfaturi despre cum să personalizezi și să eficientizezi comunicarea prin e-mail. Toate șabloanele pot fi adaptate și personalizate în funcție de nevoile și interesul clienților.
E-mailurile de bun venit sunt unul dintre cei mai importanți pași în construirea unor relații de lungă durată cu noii clienți sau cu potențialii clienți care tocmai au luat o decizie în favoarea afacerii dvs. Impresia pe care o lasă mesajul dvs. de bun venit/introducere are un impact uriaș asupra succesului eforturilor dvs. generale de marketing prin e-mail. Cercetările arată însă că doar 57,7% dintre branduri trimit e-mailuri de bun venit utilizatorilor lor nou abonați.
Un e-mail de bun venit sau un e-mail de prezentare este primul pe care îl primesc abonații sau clienții dvs. imediat după prima lor interacțiune cu afacerea dvs. Acesta poate servi în diverse scopuri, cum ar fi prezentarea mărcii/ produsului/serviciului dvs. clienților, încurajarea pașilor următori sau pur și simplu reasigurarea clientului de alegerea sa. Puterea unui e-mail de bun venit de a stimula implicarea utilizatorilor și de a construi mai multă loialitate față de brand nu trebuie subestimată. De fapt, studiile sugerează că:
74% dintre persoane se așteaptă să primească un e-mail de bun venit imediat după ce se abonează la lista dvs. | Abonații care primesc un e-mail de bun venit arată cu 33% mai mult angajament față de brand. | Rata medie de deschidere a e-mailurilor de bun venit este de 50%, ceea ce le face cu 86% mai eficiente decât newsletter-ele. |
E-mailurile de bun venit generează de 4 ori mai multe deschideri și de 5 ori mai multe click-uri decât campaniile obișnuite de marketing prin e-mail. | Rata de conversie pentru e-mailurile de bun venit este de 0.94% comparativ cu 0,10% pentru un e-mail obișnuit. | În medie, e-mailurile de bun venit generează cu până la 320% mai multe venituri pe e-mail decât alte e-mailuri promoționale. |
Având în vedere că doar subiectul este factorul determinant pentru ca 47% dintre oameni să vă citească sau nu e-mailul, subiectul corect este baza unui e-mail de prezentare bun. Iată câteva linii de subiect dovedite de e-mail de bun venit pe care le puteți adapta la brandul dvs. și le puteți folosi imediat:
Un e-mail de prezentare profesională/un e-mail de bun venit către noii clienți sau abonați poate include următoarele elemente cheie:
Consultați aceste șabloane de e-mailuri de bun venit care pot fi folosite în comunicările dvs. de afaceri.
Ready to put our welcome templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.