Șabloanele de e-mail de sondaj sunt instrumente eficiente pentru a aduna feedbackul clienților și îmbunătăți strategiile de marketing. Această pagină oferă exemple de șabloane personalizabile pentru diferite tipuri de sondaje de marketing.
Dacă doriți să vă îmbunătățiți strategia de marketing pentru a obține rezultate mai bune, obținerea de reacții de la clienți este o modalitate excelentă de a face acest lucru. Fiecare afacere, de la startup-uri independente la corporații internaționale, se bazează foarte mult pe învățarea de la clienții săi. În calitate de afacere, nu vă puteți permite să ghiciți pur și simplu dorințele și nevoile clienților, în schimb, trebuie să cunoașteți clientul în mod corespunzător pentru a îi depăși așteptările.
Sondajele sunt probabil cel mai eficient instrument pentru a obține feedback de la clienți, deși convingerea utilizatorilor de a le completa efectiv poate fi o provocare. În general, oamenii nu sunt prea dispuși să renunțe la timpul lor liber pentru a răspunde la întrebări doar pentru că un e-mail a aterizat în căsuța lor de e-mail. Ca atare, nu este surprinzător faptul că rata medie de răspuns la sondaje este de aproximativ 10%, și chiar și brandurile cu renume se pot lupta să atingă pragul de 25% (sursa). Așadar, ce puteți face pentru a vă încuraja clienții să ofere un feedback valoros prin intermediul unui sondaj pe care l-ați creat?
Am adunat câteva sfaturi care vă vor ajuta să creați cele mai eficiente e-mailuri care invită destinatarii să completeze sondajele:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
Ambele opțiuni sunt posibile, deși nu este foarte fezabil să încorporați un sondaj cu mai multe întrebări într-un e-mail. Dacă trimiteți un microsondaj cu o singură întrebare, este de preferat să încorporați formularul de feedback în e-mail, astfel încât utilizatorii să poată răspunde cu un singur click, care îi direcționează către o pagină de confirmare pe care o pot închide imediat. De asemenea, este o idee bună să includeți un link către un sondaj complet prin încorporarea primei întrebări în acest mod.
Dacă integrați sondajul în e-mail, acesta trebuie să aibă o singură întrebare. Dacă creați un link către un sondaj mai lung, nu există limitări în ceea ce privește lungimea acestuia. Cel mai important lucru este să fiți sincer cu utilizatorii dvs. cu privire la cât timp va dura completarea, altfel riscați să îi enervați și să pierdeți respondenți.
Sondajele vă permit să adunați date valoroase de la clienții sau abonații existenți, iar e-mailul este o metodă rapidă și eficientă din punct de vedere al costurilor pentru a primi un număr mare de răspunsuri la acestea. Puteți obține răspunsuri sincere, deoarece clienții dvs. se vor simți liberi să își exprime adevăratele sentimente dacă sondajul este anonim. Sondajele prin e-mail vă permit, de asemenea, să ajungeți la publicul dvs. pe un canal pe care acesta îl folosește deja și cu care este implicat.
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Marketingul prin e-mail rămâne eficient pentru vânzări, iar întâmpinarea clienților este importantă pentru loialitate. Șabloanele de e-mail sunt utile pentru a comunica cu clienții și a le oferi valoare. Este crucial să investiți în canale de comunicare practice și eficiente, cum ar fi marketingul prin e-mail.
Șabloane de e-mail pentru programul de fidelizare
Bine ai venit la [Business name]! Primești 15% reducere la prima achiziție. Descoperă beneficiile oferite de programul nostru de fidelitate și câștigă puncte pentru produse gratuite și reduceri speciale. Verifică punctele acumulate și află cum le poți obține mai multe.
Șabloane de email de răspuns la cererea de rambursare
E-mailurile personalizate și întâmpinarea clienților îmbunătățesc marketingul digital. Buletinele de știri prin e-mail valorifică rentabilitatea și generarea lead-urilor. Convorbirile telefonice și e-mailurile de invitație sunt importante pentru comunicare eficientă în strategiile de marketing.
Șabloane pentru e-mail de anulare
Evitați limbajul complex și jargonul în e-mailurile de întâmpinare a clienților și de recuperare a acestora. Oferiți un limbaj politicos și profesionist, împreună cu reduceri și beneficii pentru fidelizare. Redirecționarea e-mailurilor este o modalitate eficientă de a răspunde rapid și profesionist la mesaje, în timp ce e-mailurile de anulare ar trebui să fie concise, empatic și să ofere posibilitatea de a primi feedback.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.