Acest articol discută despre experiențele și provocările legate de informarea cititorilor cu privire la postările noi pe blog și sugerează utilizarea template-urilor de e-mail pentru a economisi timp și a menține un design coerent.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Este o provocare să scrieți postări de blog în mod regulat, păstrând în același timp clienții interesați și implicați în afacerea dvs. Dar este cu totul o altă provocare să vă informați publicul că o nouă postare de blog a fost publicată pe site-ul dvs.
Desigur, pot exista unele persoane care vor configura notificări pentru postări noi pe blog, în timp ce altele ar putea să-și amintească să revină în fiecare zi, săptămână sau lună.
Dar alții ar putea prefera să primească notificări prin e-mail , deoarece nu vă verifică blogul în mod regulat. Majoritatea oamenilor sunt pur și simplu prea ocupați sau uită să-și viziteze blogul din când în când și, prin urmare, nu vor citi cele mai recente postări. Și aici apar noile e-mailuri despre postare pe blog
Una dintre cele mai eficiente modalități de a vă notifica cititorii despre o nouă postare pe blog este să le trimiteți o scurtă privire sau un fragment al articolului prin e-mail. Aceasta este ceea ce se înțelege printr-un e-mail despre postare nouă pe blog, iar scopul său este de a vă avertiza abonații cu privire la articolele noi.
Scopul acestui e-mail este de a vă atrage abonații să citească postarea completă de pe blog, astfel încât să poată interacționa cu afacerea dvs. dând click pe „citiți mai multe” sau înscriindu-vă pentru o încercare gratuită.
Puteți face acest lucru trimițând un e-mail despre postare nouă pe blog care:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Unii autori trimit întreaga postare de blog în copia e-mailului, dar aceasta nu este cea mai bună strategie. Acest lucru este valabil mai ales dacă obiectivele dvs. comerciale sunt direcționarea traficului către site-ul dvs. web și / sau adăugarea de cititori pe listele dvs. de remarketing, mai degrabă decât dorirea unui număr cât mai mare de oameni să citească ceea ce ați scris. În schimb, o scurtă privire sau un fragment ar trebui să facă destinatarul să dorească să citească articolul complet de pe site-ul dvs. web.
Cel mai bine este să trimiteți un mesaj pentru a vă informa utilizatorii de fiecare dată când publicați o nouă postare pe blog. Acest lucru duce la următoarea întrebare despre cât de des ar trebui să publicați o nouă postare pe blog pe site-ul dvs. web. Răspunsul la acest lucru, desigur, depinde de mulți factori, cum ar fi cât timp aveți pentru a scrie și despre cât de mult material nou trebuie să vorbiți.
Cu toate acestea, cel mai crucial aspect este să programați publicarea noilor dvs. postări pe blog în mod consecvent. Dacă faceți acest lucru, nu numai că vă ajută să rămâneți la curent cu scrierea de conținut nou, dar, mai important, vă poate ajuta să vă formați un obicei familiar pentru cititori și să vă construiți încrederea în marca dvs.
Un e-mail despre postare nouă pe blog nu trebuie neapărat să conțină elemente speciale care necesită codare HTML. Dacă scopul e-mailului dvs. este de a direcționa oamenii către site-ul dvs. web, unde pot citi o publicație completă, atunci copia ar putea fi la fel de simplă ca și textul care descrie despre ce este postarea blogului (și un link către acesta).
Cu toate acestea, din moment ce doriți să încurajați destinatarul să ia acțiunea dorită de a vă vizita site-ul web pentru a citi blogul complet, ar putea fi o idee mai bună să faceți e-mailul cât mai atractiv din punct de vedere vizual, incluzând elemente HTML precum imagini, culori și diverse alte opțiuni de formatare.
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Backlink-urile atrag trafic și cresc profilul mărcii. Intâmpinarea clienților este importantă pentru a îndruma utilizarea produselor și serviciilor. Pentru marketing digital eficient, e-mailurile personalizate joaca un rol crucial.
Șabloane de comunicare elementare din baza de cunoștințe
"LiveAgent oferă un serviciu eficient al clienților, inclusiv sfaturi despre asistență și modalități de contact, cum ar fi chatbot 24/7 și răspuns prompt la nevoile clienților." (150 characters)
Șabloane de e-mail care anticipează reducerile
Reducțiile de preț pot atrage noi clienți și crește vânzările pe termen scurt. Trimiteți e-mailuri care anunță reducerile viitoare pentru a le atrage atenția și a le stimula achizițiile.
Șabloane de e-mail de invitație la scrierea unui blog
LiveAgent oferă șabloane de email pentru notificarea livrării și confirmarea returnării în comerțul electronic. Creați o experiență mai bună pentru clienți prin soluția omnicanală și prioritizarea nevoilor lor. Folosiți lista de verificare pentru serviciul clienți și pagina de destinație pentru a atrage și reține mai mulți clienți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date