Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Șabloane de întrebări privind evenimente din social media

Șabloane de întrebări privind evenimente din social media

Atunci când plănuiți să organizați un eveniment, fie că este vorba de o conferință online sau de o sesiune de networking, succesul pe care îl veți obține depinde în mare măsură de cât de eficientă este campania dvs. de promovare. 

Evenimentele își pot îndeplini obiectivul doar atunci când reușesc să atragă potențialii participanți pe care îi vizează. Cu toate acestea, este nevoie de mai mult decât crearea unui eveniment pe rețelele de socializare, adăugarea unei descrieri și invitarea utilizatorilor. 

Trebuie să vă promovați activ evenimentul, să comunicați cu potențialii participanți prin actualizări regulate și să răspundeți la întrebări despre eveniment atât prin mesaje directe, cât și prin comentarii publice.

Șabloane de întrebări privind evenimente din social media
Răspundeți la mențiunile și comentariile de pe Instagram direct din LiveAgent

Ce este un eveniment social media? 

Un eveniment social media este o opțiune de marketing utilă oferită de platforme precum Facebook și LinkedIn. Se utilizează pentru a comunica informații despre un eveniment care urmează să aibă loc, cum ar fi un târg, o sărbătoare, un curs sau orice alt eveniment. Evenimentele din social media au un respect deosebit deoarece informează publicul despre evenimentul care urmează într-un mod neintruziv. Publicul dvs. țintă poate verifica pagina evenimentului, poate afla mai multe despre ceea ce organizați și poate decide dacă este ceva la care dorește să participe.

Idei de șablon privind răspunsul la întrebările despre evenimentele din social media

Șablon de întrebări privind evenimentul din social media 1 

Șablon de întrebări privind evenimentul din social media 2

Șablon de întrebări privind evenimentul din social media 3

Șablon de întrebări privind evenimente din social media 4

Șablon de întrebări privind evenimente din social media – răspuns la un mesaj de la un potențial vorbitor 1

Șablon de întrebări privind evenimente din social media – răspuns la un mesaj de la un potențial vorbitor 2

Șablon de întrebări privind evenimente din social media – răspuns la un mesaj de la un potențial sponsor

Aspecte generale de organizare a evenimentelor din social media

  1. Alegeți rețeaua socială pe care doriți să vă promovați evenimentul. Nu toate platformele servesc aceluiași scop și nu toate audiențele sunt active pe aceleași canale de socializare.
  2. Investiți în reclame pe social media. Promovați-vă evenimentul și creșteți-i raza de acțiune. Publicitatea pe rețelele de socializare vă va permite să ajungeți la mai multe persoane prin promovarea profilului dvs., a paginii evenimentului sau vizând publicul pe care doriți să îl atingeți prin segmentare. Aveți multe opțiuni din care puteți alege pentru a obține cele mai bune rezultate.
  3. Optimizați-vă profilurile. Folosiți toate resursele pe care le aveți la dispoziție, inclusiv profilurile dvs. de social media. Schimbați titlurile și postați un link către eveniment pe profilul dvs. de afaceri. Nu uitați să îl fixați! Procedând astfel, informațiile despre eveniment vor fi primul lucru pe care îl vor vedea utilizatorii care vă vizitează profilul și veți putea prezenta toate detaliile despre eveniment unui public mai larg.

Șabloane de răspuns la întrebări pentru evenimente din social media – Întrebări frecvente

Buclă de corespondență

Răspunsul scurt este da. Oamenii nu au tendința de a citi cu atenție lucrurile pe internet. De obicei, ei doar parcurg sau scanează conținutul pe care îl văd și, de multe ori, pierd o mulțime de informații importante. Repetarea lucrurilor îi va face pe oameni să fie mai puțin predispuși să rateze informații importante despre evenimente. Cu toate acestea, includerea orei, datei și a unui link către un eveniment nu va garanta că nu veți primi mesaje care să vă întrebe unde și când are loc un anumit eveniment, așa că aveți răbdare!

Timp de rezolvare

Toate mesajele venite de la clienți trebuie să primească un răspuns foarte rapid. Rapiditatea este vitală atunci când vine vorba de întrebări legate de evenimente, deoarece acestea au o dată de începere stabilită. De exemplu, nu puteți amâna răspunsul la o întrebare despre un eveniment care are loc a doua zi. De aceea, ar trebui să vă asigurați că reprezentanții serviciului de relații cu clienții care se ocupă de mesajele din social media cunosc răspunsurile la cele mai frecvente întrebări, astfel încât să poată răspunde la mesajele directe în câteva minute. 

Pot să le cer participanților la eveniment să îmi urmărească contul de social media al afacerii mele? 

Pictograma "Degetul mare în sus" și o bulă de chat

Nu vă recomandăm să le cereți participanților la evenimente Facebook/LinkedIn să dea like sau să vă urmărească pagina de afaceri înainte de a participa la o conferință, un concert sau o sesiune de networking, etc. Puteți face acest lucru în timpul sau după eveniment, dar nu o faceți în timp ce încă mai schimbați mesaje legate de eveniment. Gândiți-vă la asta: dacă cineva este suficient de interesat de evenimentul dvs. încât să vă trimită un mesaj în care vă pune întrebări suplimentare, nu transformați această interacțiune într-o încercare de a vă promova contul dvs. de social media. Răspundeți doar rapid, ajutați-i și încercați să vă asigurați că vor veni la eveniment. Dacă jucați corect, vor da “like” profilului dvs. fără să li se ceară acest lucru.

Ready to try our social media event templates?

Try our free 14-day trial today and put our templates to the test with our Instagram, Facebook, and Twitter integrations. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui să includ un link către un eveniment, o oră și o dată în fiecare răspuns?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Răspunsul scurt este da. Oamenii nu au tendința de a citi cu atenție lucrurile pe internet. De obicei, ei doar parcurg sau scanează conținutul pe care îl văd și, de multe ori, pierd o mulțime de informații importante. Repetarea lucrurilor va face ca oamenii să fie mai puțin predispuși să rateze informații importante despre evenimente.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât de repede ar trebui să răspund la întrebările legate de evenimentele din social media?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Toate mesajele care vin de la clienți ar trebui să primească un răspuns foarte rapid. Viteza este vitală atunci când vine vorba de întrebări legate de evenimente, deoarece acestea au o dată de începere stabilită. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Pot să le cer participanților la eveniment să îmi urmărească contul de afaceri din social media?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nu vă recomandăm să le cereți participanților la un eveniment Facebook/LinkedIn să dea like sau să vă urmărească pagina de afaceri înainte de a se alătura unei conferințe, unui concert sau unei sesiuni de networking etc. Puteți face acest lucru în timpul sau după eveniment, dar nu o faceți în timp ce încă mai faceți schimb de mesaje legate de eveniment.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație