Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Șabloane de e-mail informativ

Ar trebui să fie de la sine înțeles că aproape toate e-mailurile sunt, într-un fel sau altul, informative. La urma urmei, e-mailurile sunt în general folosite pentru a transmite informații de la o parte la alta. Ca atare, este dificil să te gândești la un exemplu în care e-mailurile să nu fie informative, mai ales dacă luăm în considerare mesajele care sunt trimise de întreprinderi către clienți existenți sau potențiali.

Deci, ce anume înțelegem prin e-mail informativ? Ei bine, acestea sunt clasificate ca mesaje care împărtășesc un anumit tip de știri sau o scurtă declarație cu privire la o situație sau o provocare în curs de desfășurare și poate unică. 

Ca atare, conținutul acestor tipuri de e-mailuri nu ar fi adăugat la un buletin informativ prin e-mail, deoarece conținutul este prea important pentru a fi amestecat cu alte informații sau îngropat într-un text mai lung. 

E-mail informativ United Airlines 2
E-mail informativ United Airlines

Care sunt motivele trimiterii de e-mailuri informative?

Există anumite situații pe care fiecare companie ar trebui să le abordeze (cum ar fi COVID-19). În aceste momente, este important să le comunicați clienților și personalului cum va continua să funcționeze afacerea dvs., precum și orice schimbări care ar putea surveni. Aceste e-mailuri nu ar trebui să conțină niciun fel de comunicări de marketing, ci pur și simplu să asigure oamenii că datele, comenzile sau abonamentele lor, de exemplu, sunt în siguranță. Intenția acestor e-mailuri este de a le dori numai bine clienților dvs., fără a include niciun fel de discurs de vânzare. Pe scurt, scopul este de a menține o relație bună cu clientul, informându-l despre tot ceea ce este necesar să fie spus.

Celălalt tip de e-mail informativ se concentrează pe noutățile specifice companiei. Aceste e-mailuri pot include actualizări ale politicilor, ale structurii afacerii sau o schimbare de direcție. Aceste noi abordări ar putea fi rezultatul feedback-ului clienților, motiv pentru care clienții dvs. ar trebui să fie informați în mod direct și să li se mulțumească pentru contribuția lor prin intermediul unui mesaj personal din partea dvs.. Acest lucru va contribui, de asemenea, la fidelizarea clienților și la creșterea încrederii – arătând că opiniile clienților dvs. sunt foarte apreciate.

Șabloane de e-mail informativ
Universitatea Hawaii Pacific trimite un e-mail informativ absolvenților cu privire la programul de învățare al universității în timpul pandemiei COVID-19

Subiecte de e-mail informativ 

  • O notă pentru membrii valoroși ai comunității [marcă/produs/serviciu].
  • Nu vă faceți griji, suntem aici pentru dvs.
  • Iată cum [compania] ajută în momentele de nevoie
  • Ce facem pentru a oferi servicii neîntrerupte
  • Privind spre viitor …
  • Iată încotro se îndreaptă [numele companiei]. Vreți să vă alăturați nouă?

Șabloane informative

Șablon de e-mail informativ 1 – declarație care dă asigurări

Șablon de e-mail informativ 2 – furnizarea unei actualizări în momente de criză

Șablon de e-mail informativ 3 – scurtă declarație a companiei

E-mailuri informative – Întrebări frecvente

Cât de lung ar trebui să fie un e-mail informativ?

E-mail deschis

E-mailurile informative trebuie să fie scurte declarații care să evidențieze situația actuală și modul în care compania o va gestiona. Prin urmare, aceste e-mailuri ar trebui să fie relativ scurte, rezumând detaliile importante în cadrul a 3 până la 5 paragrafe care constau doar din câteva rânduri de text. 

E-mailurile informative ar trebui să conțină elemente de marketing?

E-mail deschis cu apreciere și cadou

Răspunsul scurt la această întrebare este nu. Există un timp și un loc pentru marketing, iar acesta nu este cu siguranță unul dintre ele. Dacă e-mailul informativ se referă la o criză sau la o situație dificilă, acest lucru este mai ales valabil.

E-mailurile informative sunt redactate doar pentru a liniști clienții, pentru a le ura succes și pentru a-i informa despre modul în care ar putea fi afectați de orice schimbare în perioadele de incertitudine.

Cât de des pot fi trimise e-mailuri informative?

timp de așteptare

Acest lucru depinde de câte crize sau evenimente importante au loc. În cazul în care o anumită situație se desfășoară pentru o perioadă lungă de timp, e-mailul informativ ar putea evolua într-un e-mail trimis în mod regulat cu actualizări. Aceste declarații scurte, însă, ar trebui într-adevăr să fie rezervate pentru cele mai importante și rare ocazii, în caz contrar, vor deveni prea normalizate pentru a avea impactul dorit.

Free 14-day trial. No credit card required.

Save our informative email templates as canned messages, predefined answers, or as email templates.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cât de lung ar trebui să fie un e-mail informativ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mailurile informative ar trebui să fie declarații scurte care să evidențieze situația actuală și modul în care compania o va gestiona. Prin urmare, aceste e-mailuri ar trebui să fie relativ scurte, rezumând detaliile importante în cadrul a 3 până la 5 paragrafe care constau doar din câteva rânduri de text.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “E-mailurile informative ar trebui să conțină elemente de marketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Răspunsul scurt la această întrebare este “nu”. Există un timp și un loc pentru marketing, iar acesta nu este unul dintre ele. Dacă e-mailul informativ se referă la o criză sau la o situație dificilă, acest lucru este mai ales valabil. E-mailurile informative sunt elaborate pur și simplu pentru a-i liniști pe clienți, pentru a le ura succes și pentru a-i anunța cum ar putea fi afectați de orice schimbare în perioadele de incertitudine.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât de des pot fi trimise e-mailuri informative?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Acest lucru depinde de câte crize sau evenimente importante au loc. În cazul în care o anumită situație se desfășoară pentru o perioadă lungă de timp, e-mailul informativ ar putea evolua într-un e-mail trimis în mod regulat cu actualizări. Aceste declarații scurte, însă, ar trebui rezervate pentru cele mai importante și rare ocazii, în caz contrar, vor deveni prea normalizate pentru a avea impactul dorit.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație