Companiile își pot consolida notorietatea mărcii și pot crește încrederea clienților prin partajarea regulată a unui conținut valoros și ușor de citit – sau digerabil – prin e-mail. Aceste fragmente de informații conțin rezumate ale știrilor recente sau ale actualizărilor importante, conform unui program stabilit, și sunt cunoscute sub numele de e-mail de sinteză.
Tipul specific de conținut care este inclus în astfel de mesaje depinde de industria specifică în care activează o afacere, iar frecvența acestor sinteze poate fi zilnică, săptămânală sau lunară, în funcție de cantitatea de informații care trebuie partajate.
Sunteți, fără îndoială, familiarizat cu mesajele de tip “e-mail de sinteză”, deoarece multe companii de succes le folosesc în mod foarte eficient – cu toate acestea, este posibil ca terminologia să nu vă fie cunoscută.
Mesajele periodice de informare au scopuri multiple, în funcție de sectorul de activitate și de frecvența cu care sunt trimise. Unele dintre cele mai bune motive pentru trimiterea de e-mailuri de sinteză sunt următoarele:
E-mailurile de sinteză conțin adesea cantități mari de informații rezumate în formate ușor de citit. În mod firesc, acestea includ adesea elemente grafice – la urma urmei, o imagine spune mai mult decât o mie de cuvinte. Așadar, cum ar trebui să concepeți acest tip de e-mail?
It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:
Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…
Below you can see the changes in some important metrics:
[Graphic of company data]
Look out for another update landing in your inbox next month.
Best,
[Name], [position] at [company]
Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].
We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:
New feature
Update
Fix…
What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:
Plan 1
Plan 2
Plan 3…
As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.
Regards,
The [company] team
Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.
Here is your [day/week/month] in numbers:
[Visualization of personal stats]
For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]
We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].
[Name] at [company]
Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:
[Graphical comparison]
As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!
Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team
Frecvența standard a e-mailurilor periodice este zilnică, săptămânală sau lunară, în funcție de cât de multe informații trebuie să fie actualizat destinatarul. Acest lucru va depinde, de asemenea, de industria în care vă aflați. Trimiterea de e-mailuri de sinteză mai des decât zilnic poate fi considerată spam, chiar și atunci când sunt multe de împărtășit, în timp ce mai rar decât lunar ar putea însemna să fiți uitat.
E-mailurile de sinteză ar trebui să fie foarte bine adaptate la fiecare destinatar în parte, începând cu numele acestuia și continuând cu informații personale și statistici, dacă este cazul. Ideea acestui tip de comunicare este de a oferi valoare într-un format ușor de citit, ceea ce va contribui la crearea unei relații și încredere cu consumatorul. Acesta este un proces care este susținut în mare măsură de personalizarea mesajelor, ceea ce îi face pe destinatari să se simtă mai valoroși.
Deși consecvența este bună, este bine să vă împrospătați comunicarea din când în când. Păstrarea aceleiași machete și împărtășirea acelorași statistici, de exemplu, face ca cititorul să afle mai repede informațiile pe care este obișnuit să le primească din e-mailurile dvs. și să facă comparații între actualizări. Cu toate acestea, nu doriți nici ca mesajele să devină prea repetitive și învechite, așa că este important să condimentați lucrurile din când în când.
That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.
Fiți prima persoană care primește oferte exclusive și cele mai noi știri despre produsele și serviciile noastre direct în căsuța cu mesaje.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date