Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Șabloane de e-mail de sinteză

Companiile își pot consolida notorietatea mărcii și pot crește încrederea clienților prin partajarea regulată a unui conținut valoros și ușor de citit – sau digerabil – prin e-mail. Aceste fragmente de informații conțin rezumate ale știrilor recente sau ale actualizărilor importante, conform unui program stabilit, și sunt cunoscute sub numele de e-mail de sinteză.

Tipul specific de conținut care este inclus în astfel de mesaje depinde de industria specifică în care activează o afacere, iar frecvența acestor sinteze poate fi zilnică, săptămânală sau lunară, în funcție de cantitatea de informații care trebuie partajate.

Sunteți, fără îndoială, familiarizat cu mesajele de tip “e-mail de sinteză”, deoarece multe companii de succes le folosesc în mod foarte eficient – cu toate acestea, este posibil ca terminologia să nu vă fie cunoscută.

De ce să trimiteți e-mailuri de sinteză?

Mesajele periodice de informare au scopuri multiple, în funcție de sectorul de activitate și de frecvența cu care sunt trimise. Unele dintre cele mai bune motive pentru trimiterea de e-mailuri de sinteză sunt următoarele:

  • Construiți relații și încredere cu clienții și abonații ( prin menținerea unui contact regulat cu aceștia)
  • Sunteți amabil și arătați că vă pasă de timpul utilizatorilor dvs. (deoarece informațiile importante sunt rezumate pentru cititor)
  • Creșteți traficul către site-ul dvs. web, ca urmare a furnizării de fragmente de informații și a trimiterii către mai multe detalii de pe pagina dvs.
  • Creșteți gradul de conștientizare.
  • Încurajați vânzările.
  • Poate fi complet personalizat pentru a conține informații personale despre interacțiunile anterioare ale unui client cu afacerea dvs. și cu produsele sau serviciile sale.

Cum să proiectați un e-mail de sinteză

E-mailurile de sinteză conțin adesea cantități mari de informații rezumate în formate ușor de citit. În mod firesc, acestea includ adesea elemente grafice – la urma urmei, o imagine spune mai mult decât o mie de cuvinte. Așadar, cum ar trebui să concepeți acest tip de e-mail?

  • Stabiliți un echilibru între cantitatea de text și elementele vizuale, cu un text care să completeze grafica.
  • Creați o structură coerentă, folosind culoarea, dimensiunea, poziția și alinierea etc., pentru a face conținutul ușor de văzut.
  • Includeți suficient spațiu alb (ceea ce nu înseamnă neapărat culoarea albă), oferind spațiu de respirație între elementele importante ale e-mailului – de exemplu, textul, imaginile, CTA-urile și link-urile.
E-mail de sinteză Grammarly
E-mail de sinteză de la Grammarly

Subiecte de e-mail de sinteză

  • [Nume companie] Actualizare [Lună] [An]
  • Tot ce s-ar putea să fi pierdut [astăzi / săptămâna aceasta / luna aceasta]
  • Am fost ocupați să facem câteva modificări …
  • Un rezumat al actualizărilor recente ale [companiei]
  • Rezumatul [activității] [zilnice / săptămânale / lunare]
  • Iată cum continuați [azi/săptămâna aceasta/ luna aceasta]
  • Felicitări! Ați fost în topul [X]% de [activitate] pentru [astăzi / săptămâna aceasta / luna aceasta]
  • Vreți să știți cum se descurcă alții?

Șabloane de e-mail de sinteză

Șablon de e-mail de sinteză 1 – performanță în afaceri

Șablon de e-mail de sinteză 2 – actualizare a companiei

Șablon de e-mail de sinteză 3 – rezumat al activității

Șablon de e-mail de sinteză 4 – comparație cu alții

Șabloane de e-mail de sinteză – Întrebări frecvente 

Cât de des ar trebui să fie trimis un e-mail de sinteză?

Frecvența standard a e-mailurilor periodice este zilnică, săptămânală sau lunară, în funcție de cât de multe informații trebuie să fie actualizat destinatarul. Acest lucru va depinde, de asemenea, de industria în care vă aflați. Trimiterea de e-mailuri de sinteză mai des decât zilnic poate fi considerată spam, chiar și atunci când sunt multe de împărtășit, în timp ce mai rar decât lunar ar putea însemna să fiți uitat.

Ar trebui ca e-mailurile de sinteză să fie personalizate?

E-mailurile de sinteză ar trebui să fie foarte bine adaptate la fiecare destinatar în parte, începând cu numele acestuia și continuând cu informații personale și statistici, dacă este cazul. Ideea acestui tip de comunicare este de a oferi valoare într-un format ușor de citit, ceea ce va contribui la crearea unei relații și încredere cu consumatorul. Acesta este un proces care este susținut în mare măsură de personalizarea mesajelor, ceea ce îi face pe destinatari să se simtă mai valoroși.

Este cel mai bine să păstrez același format pentru e-mailurile de sinteză?

Deși consecvența este bună, este bine să vă împrospătați comunicarea din când în când. Păstrarea aceleiași machete și împărtășirea acelorași statistici, de exemplu, face ca cititorul să afle mai repede informațiile pe care este obișnuit să le primească din e-mailurile dvs. și să facă comparații între actualizări. Cu toate acestea, nu doriți nici ca mesajele să devină prea repetitive și învechite, așa că este important să condimentați lucrurile din când în când.

Free templates and a free 14-day trial?

That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cât de des ar trebui să fie trimis un e-mail de sinteză?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Frecvența standard a e-mailurilor periodice este zilnică, săptămânală sau lunară, în funcție de cât de multe informații trebuie să fie actualizat destinatarul. Acest lucru va depinde, de asemenea, de industria în care vă aflați. Trimiterea de e-mailuri de sinteză mai des decât zilnic poate fi considerată spam, chiar și atunci când sunt multe de împărtășit, în timp ce mai rar decât lunar ar putea însemna să fiți uitat.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar trebui ca e-mailurile de sinteză să fie personalizate?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-mailurile de sinteză ar trebui să fie foarte adaptate la specificul destinatarului, începând cu numele acestuia și continuând cu informații personale și statistici, dacă este cazul.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Este cel mai bine să păstrez același format pentru e-mailurile de sinteză?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Deși consecvența este bună, este bine să vă împrospătați comunicarea din când în când. Păstrarea aceleiași machete și împărtășirea acelorași statistici, de exemplu, face ca cititorul să afle mai repede informațiile pe care este obișnuit să le primească din e-mailurile dvs. și să facă comparații între actualizări. Cu toate acestea, nu doriți nici ca mesajele să devină prea repetitive și învechite, așa că este important să condimentați lucrurile din când în când.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație