Acest articol prezintă sfaturi și șabloane de e-mailuri pentru a încuraja cititorii să citească un articol publicat extern. Sunt incluse idei pentru subiecte de e-mail și modalități de trimitere a unui e-mail atrăgător pentru a promova conținutul. De asemenea, se discută despre backlink-uri și modalități indirecte de a distribui conținutul pe diverse platforme.
Scrierea unui articol excelent pentru un site extern necesită timp și efort. În plus, finalizarea proiectului de redactare este doar începutul. Urmează apoi corectura și, eventual, transmiterea proiectului către un editor de conținut pentru aprobare. După aceea, se află cea mai mare provocare: publicarea articolului extern.
Important este că, după ce ați făcut acest lucru, mai trebuie să încurajați oamenii să citească ceea ce ați scris. Una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este să trimiteți un e-mail pentru articolul publicat extern cu un link către publicație. Este recomandabil să includeți o previzualizare atrăgătoare a conținutului într-un astfel de e-mail, deoarece vă va ajuta să stârniți interesul cititorului dvs. pentru textul integral.
Dacă o companie sau o persoană fizică v-a abordat cu ideea de a scrie un articol care să fie publicat pe pagina lor de internet, pe blogul lor, pe jurnalul lor etc., atunci sunteți deja cu un pas mai aproape de ceea ce trebuie să faceți. Asta pentru că editorul va promova probabil el însuși articolul. Totuși, ar fi totuși o idee bună să distribuiți articolul cu persoanele din baza dvs. de date de e-mail. Făcând acest lucru, puteți maximiza expunerea articolului prin atingerea unui public potențial diferit.
Cu toate acestea, s-ar putea să vă fi decis să scrieți un articol doar pentru că ați avut o idee incredibilă care trebuia să fie pusă pe hârtie (sau, mai probabil, în zilele noastre, pe un laptop) imediat. În acest caz, tot trebuie să găsiți o persoană sau o companie care să vă publice articolul.
Mai jos sunt oferite câteva exemple de șabloane de e-mailuri pentru articole noi, atât pentru a încuraja destinatarii să citească textul integral al articolului, cât și pentru a ajunge la potențiali editori atunci când nu aveți încă un editor.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Șabloane de e-mailuri informative
E-mailurile informative sunt esențiale pentru a informa clienții despre modificări, evenimente și situații importante fără a include elemente de marketing. Ele sunt scurte, concise și mențin o relație bună cu clienții.
Șabloane de e-mail care trebuie citite
E-mailurile personalizate și convorbirile telefonice sunt importante în marketingul digital. Redirecționarea e-mailurilor este eficientă în comunicare.
Listă de verificare privind planul de comunicare în situații de criză
Comunicarea eficientă în timpul unei crize este crucială pentru construirea încrederii publicului. Crearea de șabloane pentru mesaje cheie și instruirea personalului pot ajuta la gestionarea situațiilor de criză. Revizuirea și actualizarea periodică a planului de comunicare sunt, de asemenea, importante pentru asigurarea relevanței și eficienței acestuia.
Șabloane de e-mail privind coș de cumpărături abandonat
Trimite primul e-mail în momentul ideal pentru o rată de conversie de 20,3%. Folosește CTA cu angajament redus și dovadă socială pentru a-i convinge pe utilizatori să finalizeze cumpărăturile.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team