Acest articol prezintă sfaturi și șabloane de e-mailuri pentru a încuraja cititorii să citească un articol publicat extern. Sunt incluse idei pentru subiecte de e-mail și modalități de trimitere a unui e-mail atrăgător pentru a promova conținutul. De asemenea, se discută despre backlink-uri și modalități indirecte de a distribui conținutul pe diverse platforme.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Scrierea unui articol excelent pentru un site extern necesită timp și efort. În plus, finalizarea proiectului de redactare este doar începutul. Urmează apoi corectura și, eventual, transmiterea proiectului către un editor de conținut pentru aprobare. După aceea, se află cea mai mare provocare: publicarea articolului extern.
Important este că, după ce ați făcut acest lucru, mai trebuie să încurajați oamenii să citească ceea ce ați scris. Una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este să trimiteți un e-mail pentru articolul publicat extern cu un link către publicație. Este recomandabil să includeți o previzualizare atrăgătoare a conținutului într-un astfel de e-mail, deoarece vă va ajuta să stârniți interesul cititorului dvs. pentru textul integral.
Dacă o companie sau o persoană fizică v-a abordat cu ideea de a scrie un articol care să fie publicat pe pagina lor de internet, pe blogul lor, pe jurnalul lor etc., atunci sunteți deja cu un pas mai aproape de ceea ce trebuie să faceți. Asta pentru că editorul va promova probabil el însuși articolul. Totuși, ar fi totuși o idee bună să distribuiți articolul cu persoanele din baza dvs. de date de e-mail. Făcând acest lucru, puteți maximiza expunerea articolului prin atingerea unui public potențial diferit.
Cu toate acestea, s-ar putea să vă fi decis să scrieți un articol doar pentru că ați avut o idee incredibilă care trebuia să fie pusă pe hârtie (sau, mai probabil, în zilele noastre, pe un laptop) imediat. În acest caz, tot trebuie să găsiți o persoană sau o companie care să vă publice articolul.
Mai jos sunt oferite câteva exemple de șabloane de e-mailuri pentru articole noi, atât pentru a încuraja destinatarii să citească textul integral al articolului, cât și pentru a ajunge la potențiali editori atunci când nu aveți încă un editor.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Deoarece articolul va fi publicat pe un site web sau într-o publicație tipărită care nu aparține companiei dvs., este posibil să nu aveți drepturile sau permisiunea de a distribui întreaga copie a articolului, chiar dacă dvs. sau unul dintre angajații dvs. este autorul. În acest caz, trebuie să aveți permisiunea editorului pentru a putea partaja textul integral. Cu toate acestea, chiar dacă această permisiune este acordată, s-ar putea să nu fie cea mai bună strategie să distribuiți articolul integral prin e-mail. Asta deoarece unul dintre scopurile principale este acela de a atrage trafic către site-ul web al editorului, precum și către site-ul dvs. prin intermediul backlink-urilor.
Un e-mail privind un articol publicat extern este cel mai direct mod de a anunța publicul despre un articol complet pe care l-ați scris, dar care nu este disponibil pe propriul site web, unde utilizatorii ar putea căuta în mod normal materialul dvs. Cu toate acestea, există mai multe modalități indirecte de a răspândi vestea prin diverse alte tipuri de conținut, cum ar fi postări pe rețelele de socializare, site-ul dvs. web și buletinele informative.
Din moment ce articolul dvs. este găzduit în altă parte decât pe paginile dvs. proprii, trebuie neapărat să includeți linkuri către site-ul dvs. web. Acest lucru vă va ajuta să atrageți trafic către site-ul dvs. web, să construiți notorietatea mărcii și să vă îmbunătățiți optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO).
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Backlink-urile atrag trafic și cresc profilul mărcii. Intâmpinarea clienților este importantă pentru a îndruma utilizarea produselor și serviciilor. Pentru marketing digital eficient, e-mailurile personalizate joaca un rol crucial.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Șabloane de e-mail de invitație la scrierea unui blog
LiveAgent oferă șabloane de email pentru notificarea livrării și confirmarea returnării în comerțul electronic. Creați o experiență mai bună pentru clienți prin soluția omnicanală și prioritizarea nevoilor lor. Folosiți lista de verificare pentru serviciul clienți și pagina de destinație pentru a atrage și reține mai mulți clienți.
Șabloane de e-mailuri informative
Formatarea corectă a e-mailurilor este esențială pentru a livra informații clare și concise. Subiectele informative ar trebui să fie bine structurate și să stimuleze interesul destinatarilor.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date