Încercare gratuită
  • Șabloane
  • Șabloane de e-mail privind actualizarea

Șabloane de e-mail privind actualizarea

E-mailurile de actualizare sunt esențiale pentru afacerile de tip SaaS conduse de modelele de testare gratuită și “freemium”. Acestea ajută la convingerea potențialilor clienți să convertească și să facă upgrade de la gratuitate la conturi plătite și la planuri premium mai mari. De fapt, acesta este unul dintre obiectivele de bază ale oricărei afaceri SaaS – și, de asemenea, una dintre provocările fundamentale, deoarece un număr mare de clienți SaaS nu fac niciodată actualizarea. Fie că este vorba de conversia de la teste gratuite la servicii cu plată sau de trecerea de la planurile de bază la cele premium, articolul următor oferă câteva tactici utile și șabloane de e-mail privind actualizarea gata făcute, pe care să le folosiți ca exemple atunci când vă redactați propriile e-mailuri de actualizare.

Șablon de e-mail de actualizare Bria
Șablon de e-mail de actualizare Counterpath Bria Teams

Câteva sfaturi rapide pentru a scrie e-mailuri eficiente de actualizare

  • Adăugați o notă de personalizare prin includerea numelui clientului și menționarea altor detalii relevante în șablonul de e-mail de actualizare (de exemplu, cât timp a mai rămas din perioada de probă sau alte informații bazate pe activitatea utilizatorului).
  • Asigurați-vă că șablonul de e-mail de actualizare include un apel la acțiune (CTA) clar și faceți legătura directă cu ecranul de actualizare, în loc să oferiți instrucțiuni despre cum să ajungă acolo.
  • Comparați rezultatele actualizării cu cele ale neactualizării prin specificarea funcțiilor premium la care utilizatorii vor avea acces și a beneficiilor pe care le vor aduce aceste funcții.
  • Gândiți-vă la cele mai bune momente pentru a trimite e-mailuri de actualizare, luând în considerare atât declanșatoarele bazate pe timp, cât și cele bazate pe comportament (când se termină perioada de probă sau mai devreme, dacă utilizatorul a experimentat deja valoare).

10 șabloane de e-mail de actualizare

Perioada de încercare gratuită este pe cale să expire

Actualizați sau prelungiți versiunea de încercare gratuită

Versiunea gratuită a expirat/ actualizați pentru a continua

Actualizați sau rămâneți la un plan gratuit

Atingerea limitei gratuite/actualizare

Actualizați cu o ofertă specială

Actualizare bazată pe valoare

Actualizarea la un plan superior

Actualizați la un plan superior cu o ofertă specială

Anunțarea unei noi caracteristici premium = oportunitate de actualizare.

Întrebări frecvente

Care este lungimea ideală a unui e-mail de actualizare?

Lungimea ideală a unui e-mail de actualizare este cuprinsă între 75 și 100 de cuvinte. În plus, asigurați-vă că includeți link-uri relevante cu un apel la acțiune.

Ce ar trebui să includă un e-mail de actualizare?

Atunci când vă adresați clienților cu o ofertă de actualizare, asigurați-vă că începeți cu un salut adecvat. Încercați să faceți e-mailul cât mai personal posibil. În plus, includeți informații despre caracteristicile noi/additionale, modul în care clienții dvs. pot profita de ele și link-uri cu un apel la acțiune.

Cum să oferiți o actualizare clienților dvs.?

O modalitate excelentă de a le oferi clienților dvs. o actualizare este prin e-mail. E-mailul este încă eficient, deoarece este cea mai utilizată formă de comunicare în masă din lume. De asemenea, este un mediu mai nuanțat decât trimiterea unui tweet sau postarea pe Facebook.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce ar trebui să includă un e-mail de actualizare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atunci când vă adresați clienților cu o ofertă de actualizare, asigurați-vă că începeți cu un salut adecvat. Încercați să faceți e-mailul cât mai personal posibil. În plus, includeți informații despre caracteristicile noi/additionale, modul în care clienții dvs. pot profita de ele și link-uri cu un apel la acțiune.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum să oferiți o actualizare clienților dvs.?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “O modalitate excelentă de a le oferi clienților dvs. o actualizare este prin e-mail. E-mailul este încă eficient, deoarece este cea mai utilizată formă de comunicare în masă din lume. De asemenea, este un mediu mai nuanțat decât trimiterea unui tweet sau postarea pe Facebook.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este lungimea ideală a unui e-mail de actualizare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lungimea ideală a unui e-mail de actualizare este cuprinsă între 75 și 100 de cuvinte. În plus, asigurați-vă că includeți link-uri relevante cu un apel la acțiune.” } }] }

Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație