• Șabloane
  • Șabloane de e-mail privind coș de cumpărături abandonat

Șabloane de e-mail privind coș de cumpărături abandonat

Coșul de cumpărături abandonat a fost întotdeauna una dintre cele mai mari provocări cu care s-au confruntat comercianții online. De fapt, Statista a dezvăluit că rata globală de abandonare a coșului de cumpărături a fost de 69,57% în 2019. O rată atât de mare de abandonare a coșului de cumpărături echivalează cu o mulțime de pierderi de venituri potențiale pentru multe afaceri.

Deși este imposibil să eliminați în totalitate abandonul coșului de cumpărături, îl puteți minimiza printr-o serie de tactici și strategii cheie, cum ar fi să faceți procesul de checkout cât mai ușor posibil, să oferiți asistență proactivă prin chat live pe pagina de checkout și să trimiteți e-mailuri privind abandonarea coșului de cumpărături celor care se străduiesc să finalizeze procesul de checkout.

De ce să trimiteți e-mailuri privind coșurile de cumpărături abandonate?

Șabloane de e-mail privind coș de cumpărături abandonat
Salvați șabloanele noastre de e-mail și implementați-le cu un singur click chiar în panonul de bord LiveAgent.

E-mailurile privind coșurile de cumpărături abandonate sunt unul dintre cele mai eficiente e-mailuri generatoare de venituri pe care comercianții le pot trimite potențialilor clienți. Potrivit Moosend, 45% din toate e-mailurile privind abandonarea coșului de cumpărături sunt deschise, 21% din toate e-mailurile privind abandonarea coșului de cumpărături sunt accesate, iar 50% din aceste click-uri duc la o achiziție recuperată. Acest lucru înseamnă că puteți aduce înapoi aproape 11% dintre cumpărători prin simpla reamintire a coșurilor abandonate.

5 cele mai bune strategii pe care să le folosiți în email-urile dvs. privind coșul de cumpărături abandonat

  1. Subiect atractiv: 64% dintre oameni decid dacă vor deschide un e-mail doar pe baza subiectului. Asigurați-vă că ați creat linii de subiect ucigătoare, deoarece ar putea fi singura dvs. șansă de a atrage atenția clientului dvs. într-o căsuță de e-mail inundată.
  1. Personalizare: E-mailurile personalizate au întotdeauna rate mai bune de deschidere și de click. E-mailurile de abandonare a coșului pot fi personalizate adresându-se clientului după numele său și enumerând articolele pe care le-a lăsat în coș.
  1. Timpul și frecvența: Luați în considerare construirea unei secvențe de trei e-mailuri pentru a reangaja cumpărătorii abandonați și setați primul e-mail să fie trimis în prima oră de la abandonarea coșului. Un studiu realizat de Barilliance a constatat că trimiterea primului e-mail în momentul ideal poate duce la o rată de conversie de 20,3%.
  1. CTA cu angajament redus: Oferiți un apel clar la acțiune, evitând în același timp cuvintele cu grad ridicat de fricțiune, cum ar fi “cumpărați” și “plătiți”. În schimb, este recomandat să folosiți alternative cu un angajament mai redus, cum ar fi “Întoarceți-vă în coș”, “Vizualizați coșul meu”, “Mai aruncați o privire” etc.
  1. Dovadă socială: Cu 91% dintre oameni care citesc în mod regulat sau ocazional recenzii online, s-a dovedit că validarea socială afectează deciziile de cumpărare online. Folosiți recenzii și mărturii pentru a construi încredere și credibilitate și pentru a-i converti pe cei neconvinși.
Exemplu de coș de cumpărături abandonat - Sephora
E-mail privind abandonarea coșului de cumpărături realizat de Sephora

Idei de Linii de Subiect pentru E-mail privind Coșul de Cumpărături Abandonat

  • Am salvat pentru dvs. articolele din coș.
  • Ați uitat niște lucruri în coșul de cumpărături al [Numele companiei].
  • Articolele din coșul dvs. vă așteaptă.
  • [Nume], coșul dvs. este pe cale să expire.
  • 3…2…1 Timpul se scurge. Ia-ți [numele produsului] acum!
  • Au mai rămas doar câteva [nume de produs], [Nume]. Ia-l pe al tău.
  • Hei, aproape s-a vândut.
  • Achiziționați [numele produsului] cât mai este disponibil.
  • O să faceți achiziția? Coșul dvs. expiră în curând.
  • Coșul expiră în 10…9…8…
  • Sunteți pe cale să vă pierdeți coșul de cumpărături…
  • S-ar putea să nu putem păstra coșul de cumpărături, ultimul apel!
  • [Zile] rămase: salvați-vă coșul de cumpărături acum.
  • Aproape gata…
  • Ați uitat de mine, [Nume]? 😱
  • [Nume], coșul dvs. se întreabă unde ați plecat.❤️
  • Coșul dvs. ne-a FĂCUT să trimitem acest memento. 🙂
  • Acest cărucior vă aparține, [Nume]?
  • [Nume], nu lăsați [numele produsului] să vă scape.
  • [Nume], am auzit că sunteți interesat de [numele produsului].
  • [Nume], ar trebui să reținem [numele produsului] pentru dvs.?
  • Hei, [Nume], unde ați plecat?
  • Ați ajuns atât de departe, [Nume], nu renunțați!
  • Întoarceți-vă și economisiți mult. Reducere în interior!
  • X% din coșul meu de cumpărături? Da, vă rog!
  • [Nume], transport gratuit pentru articolele din coș!
  • Finalizați achiziția și obțineți o reducere de X%.
  • Luați X% din coșul dvs. înainte de a dispărea. 
  • O reducere de X% din coșul de cumpărături ar încheia afacerea?

10 Exemple de șabloane de e-mail privind coșul de cumpărături abandonat

Crearea unor e-mailuri privind abandonarea coșului care să atragă atenția și să convertească poate fi o provocare. Iată 10 modele de e-mailuri de bază pentru coșul de cumpărături abandonat pe care le puteți utiliza în campaniile dvs. de e-mail marketing pentru a vă îmbunătăți rata de abandonare a coșului de cumpărături și pentru a recâștiga perspectivele și clienții care și-au abandonat coșurile.

Șablonul de e-mail „Bucuros să ajut”


Hi [Name],

I noticed that you added some [Brand] items to your cart but have yet to check out.

I just wanted to make sure all your questions are answered, and that you’re not having any problems with the checkout process.

I’m committed to doing everything I can to help you out. If you’re having trouble placing your order online or have any questions, simply reply to this email. Otherwise, you can finish your check out here:

RETURN TO BASKET
I look forward to hearing from you.
[YOUR SIGNATURE]

Șablonul de e-mail „Livrare gratuită”


[Name], your favorites can be shipped to you for FREE!

Did you know that you’re eligible for free shipping?

Not everyone gets this offer. Lucky you! Simply use this code [code number] at checkout and get your package delivered free of charge.

[cart details]

FINISH CHECKING OUT

Trouble checking out? We’re here to help! For any questions, just email us at [email address] or call us at [phone number] Monday through Friday 8 am – 6 pm EST.

Șablonul de e-mail „Ofertă de reducere”


Hey [Name],

We noticed that you left some great stuff in your cart. To make it worth your while, here’s a 10% discount off of your entire purchase if you complete your order in the next 24 hours.

Just enter this code [coupon code] at checkout! But hurry as this code will expire shortly …

TAKE ME BACK TO MY CART

Here’s a reminder of what you added to your cart:

[cart details]

Issues? Just call us at [phone number] or drop us an email at [email address].
[YOUR SIGNATURE]

Șablonul de e-mail „Numărătoarea inversă finală”


[Name],

Did you leave something behind?

Oh yes, you did. A bunch of your favorites from your wishlist are still waiting in your cart.

Now is your chance to complete the order — the clock is ticking and we can’t hold them for you any longer. The demand is simply too high.

[countdown timer]

[cart details]

RESTORE MY CART

Don’t miss this opportunity.

Șablonul de e-mail „Prindeți această ofertă”


Hi [Name],

What happened? You almost ordered:

[cart details]

We’ve got a special deal for you! Use discount code [code number] when you checkout and save 10% on your order. The deal is available to you for the next 48 hours. Click this link to head back to your cart and grab your discount:

BACK TO [NAME’S] CART

P.S. If the discount coupon doesn’t work, simply notify us by responding to this email. We will resolve it.

Șablonul de e-mail „Uitați-vă la acestea”


Hi [Name],

It’s been a while since you left your shopping bag. Come back and show it some love. A simple click will do, and it’s all yours.

[cart details]

GET MY BAG

Here are some recommendations. Just for you.

[personalized product recommendations]

Having trouble checking out? Email us at [email address] or give us a call at [phone number].

Șablonul de e-mail „Vedeți ce spun oamenii”


Hey [Name],

Your shopping cart is about to expire. Still thinking about purchasing these items?

[Cart details]

RETURN TO CHECKOUT

If you still can’t decide, check out some reviews from recent purchasers:

[Review 1]
[Review 2]
[Review 3]
[More reviews]

Questions? Concerns? Please don’t hesitate to contact us!

Șablonul de e-mail „V-am salvat articolele”


Hey [Name],

Heads up! To make your life easier we’ve saved the items that you recently put in your cart. Hurry back before they sell out! (Side note: shipping and returns are always free, so there’s no harm in just going for it.)

Here’s what you picked:

[cart details]

VIEW MY CART

If you’re on the fence or have any questions, call us at [phone number] or email us at [email address] – we’re around 24 hours, 7 days a week.

P.S. Take a peek at WHAT’S NEW THIS WEEK at [www.companywebsite.com]

Șablonul de e-mail „Marea alegere”


Hey [Name],

This is [Name] from [Company]. How’s it going?

I saw you left some products in your cart but didn’t put the order through. Did you need any assistance?

By the way, I really like [item/ items a customer picked], great choice!

If you need anything – let me know, I’m happy to help. Just shoot me an email. You can return to your cart by clicking the button below:

RETURN TO MY CART

I hope this helps.
[YOUR SIGNATURE]

Șablonul de e-mail „Înapoi la coș”


Hey [Name],

Looks like you left some [items] in your shopping cart on our site. Please, allow me to transport you back to your shopping cart. Free of charge.

Feel free to click literally any link in this email. They all go back to your shopping cart.

TELEPORT TO YOUR CART

If you have any questions or need a hand, just reply to this email and a customer service Ninja will help you out.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Șabloane de e-mail pentru coșul de cumpărături abandonat – Întrebări frecvente

Merită să reducem rata de abandon a coșului de cumpărături?

Cartografierea călătoriei

Există un singur răspuns la această întrebare, iar răspunsul este da! Conform datelor privind abandonarea coșului de cumpărături, mărcile de comerț electronic pierd 18 miliarde de dolari în venituri anuale din vânzări, deoarece potențialii clienți părăsesc magazinele fără a finaliza comenzile (sursa). Pe lângă reducerea ratei de abandonare a coșului de cumpărături, ar trebui să vă concentrați și pe crearea și implementarea unei strategii temeinice ce privește abandonarea coșului de cumpărături.

Care este rata medie de abandonare a coșului de cumpărături?

Șabloane de e-mail privind coș de cumpărături abandonat

Poate fi o surpriză, dar rata medie de abandonare a coșului de cumpărături în toate industriile este de aproape 70%. Fiecare 7 din 10 potențiali clienți nu finalizează procesul de achiziție (sursa). Acest lucru nu înseamnă că este în regulă să atingi acest reper, dar poți fi sigur că este o provocare normală cu care se confruntă orice afacere de comerț electronic.

Câte e-mailuri “reveniți la coșul de cumpărături” ar trebui să trimit?

Redirecționarea e-mailurilor cu săgeată îndreptată în direcția corectă

Trimiteți un singur e-mail care să reamintească unui potențial client despre articolele din coșul său, dar nu fiți prea insistent sau spammer. La urma urmei, nu doriți ca vreun contact valoros să se dezaboneze de la comunicarea dvs. de marketing doar pentru că sunteți prea insistent.

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Save our abandoned cart email templates and start sending them out directly from LiveAgent. Find out just how easy it is today!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Merită să reducem rata de abandon a coșului de cumpărături?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Există un singur răspuns la această întrebare, iar răspunsul este da! Conform datelor privind abandonarea coșului de cumpărături, mărcile de comerț electronic pierd 18 miliarde de dolari în venituri anuale din vânzări, deoarece potențialii clienți părăsesc magazinele fără a finaliza comenzile.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este rata medie de abandonare a coșului de cumpărături?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poate fi o surpriză, dar rata medie de abandonare a coșului de cumpărături în toate industriile este de aproape 70%.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Câte e-mailuri privind abandonarea coșului de cumpărături ar trebui să trimit?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trimiteți un e-mail prin care să reamintiți unui potențial client despre articolele din coșul de cumpărături, dar nu fiți prea insistent sau spammer. La urma urmei, nu doriți ca vreun contact valoros să se dezaboneze de la comunicarea dvs. de marketing doar pentru că sunteți prea insistent.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație