Key takeaways
Pros
- O funcție de bază de cunoștințe cu funcționalitate completă
- Un editor de text excelent
- Interfață bine concepută
Cons
- Ar putea folosi caracteristici mai bune de organizare
Baza de cunoștințe Zoho Desk oferă tot ceea ce vă doriți de la un software de bază de cunoștințe. Este ușor de utilizat, oferă toate funcțiile necesare și funcționează fără probleme. Nu sunt prea multe lucruri de care să vă plângeți în legătură cu baza de cunoștințe Zoho Desk. Tot ceea ce trebuie să luați în considerare sunt celelalte caracteristici legate de diferite părți ale setului extins de instrumente Zoho Desk, precum și prețul și valoarea generală.
Noțiuni introductive cu Zoho Desk
Zoho Desk este o soluție de help desk bine cunoscută, care răspunde nevoilor de asistență pentru clienți ale unui număr mare de întreprinderi din întreaga lume. Este cunoscută pentru sistemul său de ticketing mai mult decât capabil, care poate gestiona canale de comunicare importante pentru comunicarea generală cu clienții. Aceasta include funcția Zoho Desk Community, care este, în esență, numele soluției pentru o bază de cunoștințe.
Să începi cu Zoho Desk este la fel de simplu ca și cum v-ați face un cont de probă. Nu durează foarte mult până când începeți să vă familiarizați cu interfața de utilizator. Tot ce este nevoie este să vă înregistrați și să vă conectați la contul dvs. Nu trebuie să treceți prin niciun apel demonstrativ sau să furnizați informațiile cardului de credit pentru a începe, ceea ce este întotdeauna de apreciat la orice tip de software.
Zoho Desk este o aplicație bine concepută, cu o interfață simplă, dar foarte eficientă. Are un aspect profesional și este ușor de navigat. Aveți opțiunile meniului principal evidențiate cu o bară întunecată contrastantă în partea de sus a aplicației web. Interfața de utilizator din Zoho Desk are un aspect foarte curat și ordonat, deși, personal, am găsit unele lucruri puțin confuze. De exemplu, funcția de bază de cunoștințe din Zoho Desk se numește Help Center. S-ar putea să fi fost doar o mică scăpare din partea mea, dar mi-a luat câteva minute de căutare pe Google pentru a-mi da seama cât de ușor de accesat este funcția de bază de cunoștințe în aplicație.
Experiența utilizatorului și caracteristici
O altă confuzie minoră s-a produs atunci când am deschis în cele din urmă baza de cunoștințe și nu am putut găsi opțiunea de a scrie un articol nou. Pentru cei care citesc aceste rânduri înainte de a îl utiliza singuri, puteți găsi opțiunea sub butonul plus din partea dreaptă a panoului de meniu de sus. Trebuie să spun că acest buton ar putea fi mult mai proeminent pentru a face interfața de utilizare puțin mai pronunțată pentru noii utilizatori. Cu toate acestea, trebuie să recunosc că ceea ce urmează este cu adevărat un exemplu de design excelent.
Editorul de articole din baza de cunoștințe este pur și simplu grozav. Toate funcționalitățile esențiale de scriere și formatare sunt vizibile imediat, la fel ca și câmpurile de text și opțiunile de atașare. Nu există prea multe sau chiar nimic de care să vă plângeți în legătură cu editorul de text al bazei de cunoștințe Zoho Desk. Aveți, de asemenea, câteva setări suplimentare pentru SEO, permisiuni, expirarea articolelor, categorii și alte câteva.
Lucrul cu editorul de articole este ușor și nu veți avea probleme în a găsi orice funcționalitate în orice moment. Scrierea articolelor este absolut neproblematică și puteți adăuga imagini. Există, de asemenea, opțiunea de a încorpora videoclipuri, coduri HTML, tabele și alte elemente. Puteți trece oricând la o vizualizare pe ecran complet pentru a vă concentra mai bine asupra scrierii. Aceasta este cu adevărat o bază de cunoștințe excelentă, căreia nu îi lipsește nimic important.
Când vă salvați articolul, vă puteți întoarce la ecranul principal al bazei de cunoștințe pentru a vedea toate articolele. Organizarea articolelor, deși suficientă în funcționalitatea sa, ar putea fi mai convenabilă. Puteți selecta o categorie de articol în interiorul fiecărui detaliu al articolului, dar nu există nicio modalitate de a schimba categoriile de articole printr-o singură acțiune în masă. Trebuie să schimbați categoria pentru fiecare articol în parte, așa că nu uitați să o faceți înainte de a publica articolul.
Tarife
Prețurile pentru Zoho Desk vin cu trei planuri, cu diferențe de preț în funcție dacă doriți să plătiți un abonament anual sau lunar. Fiecare plan scalează seturile de caracteristici în funcție de preț, așa că depinde doar de dvs. să decideți cât de mult doriți să plătiți pentru acest software de bază de cunoștințe.
Standard
Planul Standard este cel mai ieftin plan Zoho Desk și costă 20 de euro pe lună pentru fiecare utilizator sau 15 euro pe lună pentru fiecare utilizator în cazul abonamentului anual. Acesta oferă toate caracteristicile esențiale ale help desk+ului, cum ar fi 5 canale de e-mail, centrul de asistență (baza de cunoștințe), cinci formulare web avansate și un suport pentru un brand social media, printre alte caracteristici.
Professional
Planul Professional costă 30 de euro pe lună pentru fiecare utilizator sau 23 de euro pe lună pentru fiecare utilizator cu abonament anual. Cu acest plan primiți tot ce există în planul Standard în volume mai mari – zece canale de e-mail, zece formulare web avansate pentru fiecare departament, o funcție de telefonie și multe altele.
Enterprise
Planul Enterprise pornește de la 50 de euro pe lună pentru fiecare utilizator sau de la 40 de euro pe lună pentru fiecare utilizator în cazul abonamentului anual. Beneficiați de întregul set de caracteristici disponibile ale Zoho Desk, care include un centru de asistență multimarcă și abilități de personalizare HTML.
Concluzie
În general, funcția de bază de cunoștințe a Zoho Desk este un concurent puternic. Primești tot ce ai nevoie de la un editor de text și este puțin probabil să nu găsești caracteristicile pe care le aștepți sau de care ai nevoie de la un editor de baze de cunoștințe. Interfața cu utilizatorul este ușor de navigat și nu veți întâmpina niciun bug cu această soluție. Deși ar putea folosi caracteristici organizatorice puțin mai bune pentru a vă gestiona articolele, aceasta este doar o problemă mică într-un software de bază de cunoștințe, de altfel foarte performant.
Frequently Asked Questions
Nu pot găsi baza de cunoștințe în Zoho Desk
Baza de cunoștințe a Zoho Desk se numește Help Center. Pur și simplu faceți click pe Help Center din meniul de sus și veți fi redirecționat către baza de cunoștințe Zoho Desk.
Nu știu cum să creez un articol nou în baza de cunoștințe Zoho Desk
Articolele din baza de cunoștințe Zoho Desk pot fi create făcând click pe butonul plus din panoul de meniu din partea de sus. Acolo găsiți opțiunea de a crea un articol nou.