Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei XenForo. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei XenForo. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei XenForo și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei XenForo, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
XenForo oferă software pentru web, proiectat de la bază pentru a fi flexibil, extensibil și puternic.
XenForo oferă software pentru web, proiectat de la bază pentru a fi flexibil, extensibil și puternic.
Echipa de servicii pentru clienții XenForo oferă următoarele canale de asistență: e-mail, asistență social media, asistență pe forum și asistență self-service
Puteți contacta XenForo prin e-mail sau lăsându-le un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistență de tip autoservire.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la contact@xenforo.com
Nu, XenForo nu are suport pentru chat live.
XenForo nu are asistență telefonică pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date