Obțineți asistență de la LiveRamp prin intermediul centrelor de apel, paginilor de rețele sociale sau bazei lor de cunoștințe. Contactați-le prin telefon sau lăsați-le un mesaj. Găsiți informații juridice și acorduri de servicii pe pagina lor. Adresa de email este disponibilă prin formularul lor de contact.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei LiveRamp. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei LiveRamp. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei LiveRamp și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei LiveRamp, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
LiveRamp este platforma lider în ce privește conectivitatea datelor, promovând un ecosistem bazat pe încredere.
LiveRamp este platforma lider în ce privește conectivitatea datelor, promovând un ecosistem bazat pe încredere.
Agenții serviciului clienți al LiveRamp pot fi contactați prin următoarele canale de suport: email, call center, rețele de socializare.
Puteți solicita suportul celor de la LiveRamp prin apelarea liniei lor telefonice (hotline) sau lăsându-le un mesaj pe rețelele de socializare. O metodă alternativă este de a utiliza baza lor de cunostințe dacă preferați auto-asistența.
Puteți contacta LiveRamp prin completarea formularului: https://liveramp.com/contact/
Nu, compania LiveRamp nu oferă suport prin live chat.
Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la LiveRamp, îi puteți apela la numărul (866) 352-3267.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.