Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei LiveRamp. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei LiveRamp. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei LiveRamp și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei LiveRamp, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
LiveRamp este platforma lider în ce privește conectivitatea datelor, promovând un ecosistem bazat pe încredere.
LiveRamp este platforma lider în ce privește conectivitatea datelor, promovând un ecosistem bazat pe încredere.
Agenții serviciului clienți al LiveRamp pot fi contactați prin următoarele canale de suport: email, call center, rețele de socializare.
Puteți solicita suportul celor de la LiveRamp prin apelarea liniei lor telefonice (hotline) sau lăsându-le un mesaj pe rețelele de socializare. O metodă alternativă este de a utiliza baza lor de cunostințe dacă preferați auto-asistența.
Puteți contacta LiveRamp prin completarea formularului: https://liveramp.com/contact/
Nu, compania LiveRamp nu oferă suport prin live chat.
Dacă preferați să discutați telefonic cu cei de la LiveRamp, îi puteți apela la numărul (866) 352-3267.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date