Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte pentru biroul de asistență Triplt

Contacte pentru biroul de asistență Triplt

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei TripIt. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei TripIt. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei TripIt și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei TripIt, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al TripIt

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei TripIt

TripIt Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei TripIt

TripIt Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei TripIt

TripIt Asistență centru de apeluri

+14157344635

Aflați mai multe despre produsele companiei TripIt

TripIt Bază de cunoștințe

https://help.tripit.eu/hc/en-gb

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei TripIt.

TripIt Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a TripIt

Pagina de Instagram a TripIt

instagram.com/tripitcom/

Pagina de Facebook a TripIt

Pagina de Facebook a TripIt

facebook.com/tripitcom/

Pagina de Twitter a TripIt

Pagina de Twitter a TripIt

twitter.com/tripit

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile TripIt

Termenii și condițiile TripIt

N/A

Politica de confidențialitate a TripIt

Politica de confidențialitate a TripIt

N/A

Politica de securitate a TripIt

Politica de securitate a TripIt

N/A

Politica RGPD a TripIt

Politica RGPD a TripIt

N/A

Pagina de Wikipedia a TripIt

Pagina de Wikipedia a TripIt

N/A

Programul de afiliere al TripIt

Programul de afiliere al TripIt

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Triplt?

TripIt vă organizează instantaneu toate planurile de călătorie într-un singur loc, astfel încât să le puteți accesa oricând, de oriunde.

Ce fel de suport oferă Triplt?

Echipa de servicii pentru clienți TripIt oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență social media și asistență self-service.

 

Cum pot contacta Triplt?

Puteți contacta TripIt prin e-mail, apelând linia telefonică a acestora sau lăsându-le un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

 

Care este adresa de e-mail Triplt?

Puteți contacta TripIt completând formularul: https://help.tripit.eu/hc/en-gb/cereri/nou

Are Triplt chat live?

Nu, TripIt nu are suport pentru chat live.

 

Cum pot intra în contact cu cineva din Triplt?

Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora +14157344635

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație