Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte pentru biroul de asistență Sched

Contacte pentru biroul de asistență Sched

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Sched. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Sched. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Sched și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Sched, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Sched

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Sched

Sched Asistență prin poștă electronică

support@sched.com

Discutați cu reprezentantul companiei Sched

Sched Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Sched

Sched Asistență centru de apeluri

(+1) 888-312-1777

Aflați mai multe despre produsele companiei Sched

Sched Bază de cunoștințe

N/A

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Sched.

Sched Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Sched

Pagina de Instagram a Sched

instagram.com/schedevents/

Pagina de Facebook a Sched

Pagina de Facebook a Sched

facebook.com/schedsched/

Pagina de Twitter a Sched

Pagina de Twitter a Sched

twitter.com/sched

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Sched

Termenii și condițiile Sched

N/A

Politica de confidențialitate a Sched

Politica de confidențialitate a Sched

N/A

Politica de securitate a Sched

Politica de securitate a Sched

N/A

Politica RGPD a Sched

Politica RGPD a Sched

N/A

Pagina de Wikipedia a Sched

Pagina de Wikipedia a Sched

N/A

Programul de afiliere al Sched

Programul de afiliere al Sched

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Sched?

Sched este platforma numărul unu pentru înregistrarea sesiunii și gestionarea prezenței.

Ce fel de suport oferă Sched?

Echipa de servicii pentru clienți Sched oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență social media.

 

Cum pot contacta Sched?

Puteți contacta Sched prin e-mail, apelând linia telefonică a acestora sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare.

 

Care este adresa de e-mail Sched?

Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la support@sched.com

Are Sched chat live?

Nu, Sched nu are suport pentru chat live.

 

 

Cum pot intra în contact cu cineva din Sched?

Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență (+1) 888-312-1777

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație