Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Sched. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Sched. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Sched și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Sched, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sched este platforma numărul unu pentru înregistrarea sesiunii și gestionarea prezenței.
Sched este platforma numărul unu pentru înregistrarea sesiunii și gestionarea prezenței.
Echipa de servicii pentru clienți Sched oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență social media.
Puteți contacta Sched prin e-mail, apelând linia telefonică a acestora sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la support@sched.com
Nu, Sched nu are suport pentru chat live.
Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență (+1) 888-312-1777
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date