Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte pentru biroul de asistență SAS

Contacte pentru biroul de asistență SAS

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei SAS. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei SAS. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei SAS și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei SAS, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al SAS

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei SAS

SAS Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei SAS

SAS Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei SAS

SAS Asistență centru de apeluri

+61-2 9428 0444

Aflați mai multe despre produsele companiei SAS

SAS Bază de cunoștințe

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a SAS

Pagina de Instagram a SAS

N/A

Pagina de Facebook a SAS

Pagina de Facebook a SAS

facebook.com/SASAustNZ

Pagina de Twitter a SAS

Pagina de Twitter a SAS

twitter.com/sas_anz

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile SAS

Termenii și condițiile SAS

N/A

Politica de confidențialitate a SAS

Politica de confidențialitate a SAS

N/A

Politica de securitate a SAS

Politica de securitate a SAS

N/A

Politica RGPD a SAS

Politica RGPD a SAS

N/A

Pagina de Wikipedia a SAS

Pagina de Wikipedia a SAS

N/A

Programul de afiliere al SAS

Programul de afiliere al SAS

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este SAS?

SAS este liderul în software și servicii de analiză a afacerilor și cel mai mare furnizor independent de pe piața business intelligence.

Ce fel de suport oferă SAS?

Echipa de servicii pentru clienți SAS oferă următoarele canale de asistență: call center, asistență social media și asistență self-service.

Cum pot contacta SAS?

Puteți contacta SAS apelând linia telefonică a acestora sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența în autoservire.

Care este adresa de e-mail SAS?

SAS nu are asistență prin e-mail. 

 

 

Are SAS chat live?

Nu, SAS nu are suport pentru chat live.

 

Cum pot intra în contact cu cineva din SAS?

Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora +61-2 9428 0444

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație