Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei SAS. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei SAS. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei SAS și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei SAS, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
SAS este liderul în software și servicii de analiză a afacerilor și cel mai mare furnizor independent de pe piața business intelligence.
SAS este liderul în software și servicii de analiză a afacerilor și cel mai mare furnizor independent de pe piața business intelligence.
Echipa de servicii pentru clienți SAS oferă următoarele canale de asistență: call center, asistență social media și asistență self-service.
Puteți contacta SAS apelând linia telefonică a acestora sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența în autoservire.
SAS nu are asistență prin e-mail.
Nu, SAS nu are suport pentru chat live.
Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora +61-2 9428 0444
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date