Contacte pentru serviciul clienți al companiei SAS, inclusiv numărul de telefon al centrului de asistență, paginile de rețele sociale și informații despre acordurile la nivel de servicii și juridice.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei SAS. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei SAS. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei SAS și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei SAS, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
SAS este liderul în software și servicii de analiză a afacerilor și cel mai mare furnizor independent de pe piața business intelligence.
SAS este liderul în software și servicii de analiză a afacerilor și cel mai mare furnizor independent de pe piața business intelligence.
Echipa de servicii pentru clienți SAS oferă următoarele canale de asistență: call center, asistență social media și asistență self-service.
Puteți contacta SAS apelând linia telefonică a acestora sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența în autoservire.
SAS nu are asistență prin e-mail.
Nu, SAS nu are suport pentru chat live.
Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora +61-2 9428 0444
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date