Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte pentru biroul de asistență RSA

Contacte pentru biroul de asistență RSA

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei RSA. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei RSA. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei RSA și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei RSA, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al RSA

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei RSA

RSA Asistență prin poștă electronică

support@rsa.com

Discutați cu reprezentantul companiei RSA

RSA Asistență prin conversații directe

Buton pentru conversații directe pe pagina de internet

Apelați serviciul de asistență al companiei RSA

RSA Asistență centru de apeluri

800-995-5095

Aflați mai multe despre produsele companiei RSA

RSA Bază de cunoștințe

https://www.rsa.com/en-us/resources

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a RSA

Pagina de Instagram a RSA

N/A

Pagina de Facebook a RSA

Pagina de Facebook a RSA

facebook.com/RSASecure/

Pagina de Twitter a RSA

Pagina de Twitter a RSA

twitter.com/RSAsecurity

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile RSA

Termenii și condițiile RSA

N/A

Politica de confidențialitate a RSA

Politica de confidențialitate a RSA

N/A

Politica de securitate a RSA

Politica de securitate a RSA

N/A

Politica RGPD a RSA

Politica RGPD a RSA

N/A

Pagina de Wikipedia a RSA

Pagina de Wikipedia a RSA

N/A

Programul de afiliere al RSA

Programul de afiliere al RSA

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este RSA?

RSA creează tehnologie pentru a vă ajuta să abordați provocările legate de securitate, gestionarea riscurilor și fraudă în era digitală.

Ce fel de suport oferă RSA?

Echipa de servicii pentru clienți RSA oferă următoarele canale de asistență: e-mail, chat live, call center, asistență social media, asistență pe forum și asistență self-service.

 

Cum pot contacta RSA?

Puteți contacta RSA prin e-mail, pornind un chat cu un agent live pe site-ul lor, apelând linia telefonică a acestora sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența în autoservire.

 

Care este adresa de e-mail RSA?

Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la support@rsa.com

Are RSA chat live?

Da, RSA are suport pentru chat live. Accesați site-ul:  https://www.rsa.com/ro-ue/resurse

Cum pot intra în contact cu cineva din RSA?

Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta liniile de asistență ale acestorahttps://www.rsa.com/ro-ue/contactați-ne

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație