Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte pentru biroul de asistență Poly

Contacte pentru biroul de asistență Poly

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Poly. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Poly. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Poly și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Poly, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Poly

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Poly

Poly Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei Poly

Poly Asistență prin conversații directe

Buton pentru conversații directe pe pagina de internet

Apelați serviciul de asistență al companiei Poly

Poly Asistență centru de apeluri

1-855-765-7878

Aflați mai multe despre produsele companiei Poly

Poly Bază de cunoștințe

N/A

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Poly.

Poly Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Poly

Pagina de Instagram a Poly

instagram.com/polycompany/

Pagina de Facebook a Poly

Pagina de Facebook a Poly

facebook.com/PolyCompany/

Pagina de Twitter a Poly

Pagina de Twitter a Poly

twitter.com/polycompany

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

Agenții de asistență ai companiei Poly răspund la mesajele prin poștă electronică, de regulă, în decurs de 1 zi .

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Poly

Termenii și condițiile Poly

N/A

Politica de confidențialitate a Poly

Politica de confidențialitate a Poly

N/A

Politica de securitate a Poly

Politica de securitate a Poly

N/A

Politica RGPD a Poly

Politica RGPD a Poly

N/A

Pagina de Wikipedia a Poly

Pagina de Wikipedia a Poly

N/A

Programul de afiliere al Poly

Programul de afiliere al Poly

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Poly?

Poly este compania de comunicații globale care asigură conexiunea și colaborarea umană autentică. 

Ce fel de suport oferă Poly?

Echipa de servicii pentru clienți Poly oferă următoarele canale de asistență: e-mail prin formular, chat live, call center, asistență social media.

 

Cum pot contacta Poly?

Puteți contacta Poly trimițând un e-mail prin formular, pornind un chat cu un agent live pe site-ul lor, apelând linia telefonică a acestora sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. 

 

Care este adresa de e-mail Poly?

Puteți contacta Poly completând formularul: https://www.poly.com/eu/ro/suport/contact/email-suport#

 

Are Poly chat live?

Da, Poly are suport pentru chat live. Accesați site-ul și găsiți butonul „Chat”: https://www.poly.com/eu/ro/suport/contact#

 

Cum pot intra în contact cu cineva din Poly?

Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora 1-855-765-7878 

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație