Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei PADI. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei PADI. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei PADI și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei PADI, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
PADI este cea mai importantă organizație din lume, de formare a scafandrilor.
PADI este cea mai importantă organizație din lume, de formare a scafandrilor.
Echipa de servicii pentru clienți din PADI oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență social media și asistență self-service.
Puteți contacta PADI prin e-mail, apelând linia telefonică a acestora sau lăsându-le un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la customerservices.emea@padi.com
Nu, PADI nu are suport pentru chat live.
Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora +1 949 858 7234
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date