Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte pentru biroul de asistență Kajabi

Contacte pentru biroul de asistență Kajabi

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Kajabi. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Kajabi. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Kajabi și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Kajabi, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Kajabi

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Kajabi

Kajabi Asistență prin poștă electronică

support@kajabi.com

Discutați cu reprezentantul companiei Kajabi

Kajabi Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Kajabi

Kajabi Asistență centru de apeluri

N/A

Aflați mai multe despre produsele companiei Kajabi

Kajabi Bază de cunoștințe

https://help.kajabi.com/hc/en-us

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Kajabi.

Kajabi Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Kajabi

Pagina de Instagram a Kajabi

instagram.com/kajabi/

Pagina de Facebook a Kajabi

Pagina de Facebook a Kajabi

facebook.com/kajabi

Pagina de Twitter a Kajabi

Pagina de Twitter a Kajabi

twitter.com/kajabi

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Kajabi

Termenii și condițiile Kajabi

N/A

Politica de confidențialitate a Kajabi

Politica de confidențialitate a Kajabi

N/A

Politica de securitate a Kajabi

Politica de securitate a Kajabi

N/A

Politica RGPD a Kajabi

Politica RGPD a Kajabi

N/A

Pagina de Wikipedia a Kajabi

Pagina de Wikipedia a Kajabi

N/A

Programul de afiliere al Kajabi

Programul de afiliere al Kajabi

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Kajabi?

Platformă all-in-one care facilitează crearea de cursuri online, lansarea campaniilor de marketing, crearea paginilor de destinație și multe altele.

Ce fel de suport oferă Kajabi?

Echipa de servicii pentru clienți Kajabi oferă următoarele canale de asistență: e-mail, asistență social media și asistență self-service.

 

Cum pot contacta Kajabi?

Puteți contacta Kajabi prin e-mail sau lăsându-le un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

 

Care este adresa de e-mail Kajabi?

Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la support@kajabi.com

Are Kajabi chat live?

Nu, Kajabi nu are suport pentru chat live.

 

Cum pot intra în contact cu cineva din Kajabi?

Kajabi nu are asistență telefonică pentru clienți.

 

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație