Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Kajabi. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Kajabi. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Kajabi și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Kajabi, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Platformă all-in-one care facilitează crearea cursurilor online, lansarea campaniilor de marketing, crearea paginilor de destinație și multe altele.
Platformă all-in-one care facilitează crearea de cursuri online, lansarea campaniilor de marketing, crearea paginilor de destinație și multe altele.
Echipa de servicii pentru clienți Kajabi oferă următoarele canale de asistență: e-mail, asistență social media și asistență self-service.
Puteți contacta Kajabi prin e-mail sau lăsându-le un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la support@kajabi.com
Nu, Kajabi nu are suport pentru chat live.
Kajabi nu are asistență telefonică pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date