Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte pentru biroul de asistență Ipsos

Contacte pentru biroul de asistență Ipsos

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Ipsos. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Ipsos. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Ipsos și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Ipsos, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Ipsos

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Ipsos

Ipsos Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei Ipsos

Ipsos Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Ipsos

Ipsos Asistență centru de apeluri

(+33) 1 41 98 90 00

Aflați mai multe despre produsele companiei Ipsos

Ipsos Bază de cunoștințe

N/A

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Ipsos.

Ipsos Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Ipsos

Pagina de Instagram a Ipsos

N/A

Pagina de Facebook a Ipsos

Pagina de Facebook a Ipsos

facebook.com/IpsosGlobal/

Pagina de Twitter a Ipsos

Pagina de Twitter a Ipsos

twitter.com/ipsos

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Ipsos

Termenii și condițiile Ipsos

N/A

Politica de confidențialitate a Ipsos

Politica de confidențialitate a Ipsos

N/A

Politica de securitate a Ipsos

Politica de securitate a Ipsos

N/A

Politica RGPD a Ipsos

Politica RGPD a Ipsos

N/A

Pagina de Wikipedia a Ipsos

Pagina de Wikipedia a Ipsos

N/A

Programul de afiliere al Ipsos

Programul de afiliere al Ipsos

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Ipsos?

Ipsos este a treia cea mai mare companie de cercetare a pieței din lume, care operează în 90 de piețe, cu peste 18.000 de profesioniști în cercetare.

Ce fel de suport oferă Ipsos?

Echipa de servicii pentru clienți din Ipsos oferă următoarele canale de asistență: e-mail prin formular, centru de apel, asistență social media.

 

Cum pot contacta Ipsos?

Puteți contacta Ipsos prin e-mail printr-un formular, apelând linia telefonică a acestora sau lăsându-le un mesaj pe una dintre platformele de socializare. 

 

Care este adresa de e-mail Ipsos?

Puteți contacta Ipsos completând formularul: https://www.ipsos.com/ro/contact

Are Ipsos chat live?

Nu, Ipsos nu are suport pentru chat live.

 

Cum pot intra în contact cu cineva din Ipsos?

Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora  (+33) 1 41 98 90 00

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație