Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Exame. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Exame. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Exame și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Exame, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
EXAME este principalul vehicul pentru dezvoltarea personală, profesională și de afaceri din țară.
EXAME este principalul mijloc de dezvoltare personală, profesională și de afaceri din țară.
Puteți contacta compania Exame prin e-mail, începând chatul cu agentul live pe paginile lor web sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele lor de socializare. Dacă preferați asistența de tip autoservire, puteți folosi baza lor de cunoștințe.
Puteți contacta asistența lor prin e-mail la: atendimento@exame.com
Da, Exame oferă suport pentru chat live. Accesați web: https://exame.zendesk.com/hc/pt-br
Exame nu oferă suport pentru call center.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date