Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte pentru biroul de asistență DHL

Contacte pentru biroul de asistență DHL

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei DHL. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei DHL. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei DHL și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei DHL, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al DHL

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei DHL

DHL Asistență prin poștă electronică

mnl.customercare@dhl.com

Discutați cu reprezentantul companiei DHL

DHL Asistență prin conversații directe

Buton pentru conversații directe pe pagina de internet

Apelați serviciul de asistență al companiei DHL

DHL Asistență centru de apeluri

1800 111 345

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei DHL.

DHL Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a DHL

Pagina de Instagram a DHL

instagram.com/dhl_global/

Pagina de Facebook a DHL

Pagina de Facebook a DHL

facebook.com/dhl

Pagina de Twitter a DHL

Pagina de Twitter a DHL

twitter.com/dhlexpress

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile DHL

Termenii și condițiile DHL

N/A

Politica de confidențialitate a DHL

Politica de confidențialitate a DHL

N/A

Politica de securitate a DHL

Politica de securitate a DHL

N/A

Politica RGPD a DHL

Politica RGPD a DHL

N/A

Pagina de Wikipedia a DHL

Pagina de Wikipedia a DHL

N/A

Programul de afiliere al DHL

Programul de afiliere al DHL

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este DHL?

DHL International GmbH este un serviciu german de curierat internațional, livrare de colete și servicii de poștă rapidă.

Ce fel de suport oferă DHL?

Echipa de servicii pentru clienți DHL oferă următoarele canale de asistență: e-mail, chat live, centru de apel, asistență social media și asistență self-service.

 

Cum pot contacta DHL?

Puteți contacta DHL prin e-mail, pornind un chat cu un agent live pe site-ul lor, apelând linia fierbinte a acestora sau lăsându-le un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

 

Care este adresa de e-mail DHL?

Îi puteți contacta scriind un e-mail la mnl.customercare@dhl.com or by filling out the form.

Are DHL chat live?

Da, Namecheap are suport pentru chat live. Accesați site-ul: https://www.dhl.com/VA_chat/embed/US_en.html?ref=contactus

Cum pot intra în contact cu cineva din DHL?

Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora +1800 111 345

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație