Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte pentru biroul de asistență Criteo

Contacte pentru biroul de asistență Criteo

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Criteo. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Criteo. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Criteo și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Criteo, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Criteo

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Criteo

Criteo Asistență prin poștă electronică

contact@criteo.com

Discutați cu reprezentantul companiei Criteo

Criteo Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Criteo

Criteo Asistență centru de apeluri

+33 1 40 40 22 90

Aflați mai multe despre produsele companiei Criteo

Criteo Bază de cunoștințe

https://www.criteo.com/resources/

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Criteo.

Criteo Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Criteo

Pagina de Instagram a Criteo

instagram.com/gocriteo/

Pagina de Facebook a Criteo

Pagina de Facebook a Criteo

facebook.com/GoCriteo

Pagina de Twitter a Criteo

Pagina de Twitter a Criteo

twitter.com/criteo

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Criteo

Termenii și condițiile Criteo

N/A

Politica de confidențialitate a Criteo

Politica de confidențialitate a Criteo

N/A

Politica de securitate a Criteo

Politica de securitate a Criteo

N/A

Politica RGPD a Criteo

Politica RGPD a Criteo

N/A

Pagina de Wikipedia a Criteo

Pagina de Wikipedia a Criteo

N/A

Programul de afiliere al Criteo

Programul de afiliere al Criteo

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Criteo?

Criteo este o companie globală de tehnologie care sprijină specialiștii în marketing, din lume, cu publicitate de încredere și de impact.

 

Ce fel de suport oferă Criteo?

Echipa de servicii pentru clienți Criteo oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență social media și asistență self-service. Mai multe despre acest text sursăTextul sursă este necesar pentru informații suplimentare privind traducerea

 

Cum pot contacta Criteo?

Puteți contacta Criteo prin e-mail, apelând linia telefonică a acestora sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența în autoservire.

 

Care este adresa de e-mail Criteo?

Puteți contacta Criteo scriind un e-mail la contact@criteo.com

 

Are Criteo chat live?

Nu, Criteo nu are suport pentru chat live.

 

Cum pot intra în contact cu cineva din Criteo?

Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora +33 1 40 40 22 90

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație