Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei ADP. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei ADP. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei ADP și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei ADP, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
ADP oferă soluții de salarizare online și resurse umane de tip lider în industrie, plus taxe, conformitate, administrare a beneficiilor și multe altele.
ADP, lider în industrie, oferă soluții de salarizare online și resurse umane, plus taxe, conformitate, administrare a beneficiilor și multe altele.
Echipa de servicii pentru clienți ADP oferă următoarele canale de asistență: call center, asistență social media și asistență self-service.
Puteți contacta ADP apelând linia telefonică a acestora sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența în autoservire.
ADP nu are asistență prin e-mail.
Nu, ADP nu are suport pentru chat live.
Dacă preferați asistența pentru apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora:
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date