Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte din biroul de asistență VIVE

Contacte din biroul de asistență VIVE

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei VIVE. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei VIVE. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei VIVE și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei VIVE, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al VIVE

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei VIVE

VIVE Asistență prin poștă electronică

vive_care@vive.com

Discutați cu reprezentantul companiei VIVE

VIVE Asistență prin conversații directe

Buton pentru conversații directe pe pagina de internet

Apelați serviciul de asistență al companiei VIVE

VIVE Asistență centru de apeluri

N/A

Aflați mai multe despre produsele companiei VIVE

VIVE Bază de cunoștințe

https://www.vive.com/eu/support/

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei VIVE.

VIVE Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a VIVE

Pagina de Instagram a VIVE

instagram.com/htcvive/

Pagina de Facebook a VIVE

Pagina de Facebook a VIVE

facebook.com/HTCVIVE/

Pagina de Twitter a VIVE

Pagina de Twitter a VIVE

twitter.com/htcvive

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile VIVE

Termenii și condițiile VIVE

N/A

Politica de confidențialitate a VIVE

Politica de confidențialitate a VIVE

N/A

Politica de securitate a VIVE

Politica de securitate a VIVE

N/A

Politica RGPD a VIVE

Politica RGPD a VIVE

N/A

Pagina de Wikipedia a VIVE

Pagina de Wikipedia a VIVE

N/A

Programul de afiliere al VIVE

Programul de afiliere al VIVE

N/A

Întrebări frecvente

Ce este VIVE?

Vive creează produse de realitate virtuală complet captivante, premium, pentru toată lumea, cu grafică uluitoare și sunete realiste. 

Ce fel de asistență oferă VIVE?

Echipa de servicii pentru clienți a VIVE oferă următoarele canale de asistență: e-mail, chat live, asistență pe rețele sociale și asistență autoserviciu.

 

Cum pot contacta VIVE?

Puteți să contactați VIVE prin e-mail, începând o conversație cu un agent live pe site-ul lor sau lăsându-le un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistență autoserviciu.

 

Care este adresa de e-mail a VIVE?

Puteți contacta asistența lor scriind un e-mail la vive_care@vive.com

Are VIVE chat live?

Da, VIVE are asistență pentru chat live. Accesați site-ul:  https://www.vive.com/eu/support/contactus/

Cum vorbesc cu cineva de la VIVE?

VIVE nu are asistență telefonică pentru clienți.

 

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație