Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei UCAS. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei UCAS. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei UCAS și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei UCAS, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
ucas.com/about-us/policies/terms-and-conditions/ucas-generic-terms-service
ucas.com/about-us/policies/privacy-policies-and-declarations/ucas-privacy-policy
N/A
ucas.com/about-us/policies/privacy-policies-and-declarations/ucas-privacy-policy
N/A
UCAS conectează oamenii cu Universitatea, studii post universitare, inclusiv formarea cadrelor didactice, ucenicie & stagii.
UCAS conectează oamenii cu Universitatea, studii post universitare, inclusiv formarea cadrelor didactice, ucenicie & stagii.
Echipa de servicii pentru clienți a UCAS oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețele sociale și asistență autoserviciu.
Puteți contacta asistența lor scriind un e-mail la feedback@ucas.ac.uk
Nu, UCAS nu are asistență pentru chat live.
Dacă preferați asistența prin apeluri, puteți contacta linia lor de asistență +44 371 468 0468
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date