Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte din biroul de asistență UCAS

Contacte din biroul de asistență UCAS

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei UCAS. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei UCAS. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei UCAS și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei UCAS, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al UCAS

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei UCAS

UCAS Asistență prin poștă electronică

feedback@ucas.ac.uk

Discutați cu reprezentantul companiei UCAS

UCAS Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei UCAS

UCAS Asistență centru de apeluri

+44 371 468 0468

Aflați mai multe despre produsele companiei UCAS

UCAS Bază de cunoștințe

https://www.ucas.com/contact-us

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei UCAS.

UCAS Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a UCAS

Pagina de Instagram a UCAS

instagram.com/ucas_online/

Pagina de Facebook a UCAS

Pagina de Facebook a UCAS

facebook.com/ucasonline

Pagina de Twitter a UCAS

Pagina de Twitter a UCAS

twitter.com/UCAS_online

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile UCAS

Termenii și condițiile UCAS

N/A

Politica de confidențialitate a UCAS

Politica de confidențialitate a UCAS

N/A

Politica de securitate a UCAS

Politica de securitate a UCAS

N/A

Politica RGPD a UCAS

Politica RGPD a UCAS

N/A

Pagina de Wikipedia a UCAS

Pagina de Wikipedia a UCAS

N/A

Programul de afiliere al UCAS

Programul de afiliere al UCAS

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este UCAS?

UCAS conectează oamenii cu Universitatea, studii post universitare, inclusiv formarea cadrelor didactice, ucenicie & stagii.

Ce fel de asistență oferă UCAS?

Echipa de servicii pentru clienți a UCAS oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețele sociale și asistență autoserviciu.

 

Cum pot contacta UCAS?

Puteți să contactați UCAS prin e-mail, apelând linia acestora sau lăsându-le un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistență autoserviciu.

 

Care este adresa de e-mail a UCAS?

Puteți contacta asistența lor scriind un e-mail la feedback@ucas.ac.uk

Are UCAS chat live?

Nu, UCAS nu are asistență pentru chat live.

 

Cum vorbesc cu cineva de la UCAS?

Dacă preferați asistența prin apeluri, puteți contacta linia lor de asistență +44 371 468 0468

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație