Aflați cum să contactați echipa de asistență clienți a companiei Sedo prin email, telefon, social media sau baza lor de cunoștințe. Găsiți datele de contact aici.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Sedo. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Sedo. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Sedo și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Sedo, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sedo este un furnizor de nume de domenii și site-uri web și un furnizor de parcare de domenii.
Sedo este un furnizor de nume de domenii și site-uri web și un furnizor de parcare de domenii.
Echipa de servicii pentru clienți a Sedo oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețele sociale și asistență autoserviciu.
Puteți să contactați Sedo prin e-mail, apelând linia acestora sau lăsându-le un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistență autoserviciu.
Puteți contacta asistența lor scriind un e-mail la contact@sedo.com
Nu, Sedo nu are asistență pentru chat live.
Dacă preferați asistența prin apeluri, puteți contacta linia de asistență a acestora +1 617-499-7200
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date