Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Sage. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Sage. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Sage și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Sage, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Sage este liderul pieței globale pentru tehnologii care ajută întreprinderile mici și mijlocii să obțină performanțe optime.
Sage este liderul pieței globale în domeniul tehnologiei care ajută întreprinderile mici și mijlocii să obțină performanțe optime.
Echipa de servicii pentru clienți a Sage oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețele sociale, asistență pe forum și asistență autoserviciu.
Puteți să contactați Sage prin e-mail, apelând linia acestora sau lăsându-le un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistență autoserviciu.
Puteți contacta asistența lor scriind un e-mail la global.communications@sage.com
Nu, Sage nu are asistență pentru chat live.
Dacă preferați asistența prin apeluri, puteți contacta linia lor de asistență +44 191 294 3000
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date