Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte din biroul de asistență Sage

Contacte din biroul de asistență Sage

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Sage. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Sage. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Sage și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Sage, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Sage

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Sage

Sage Asistență prin poștă electronică

global.communications@sage.com

Discutați cu reprezentantul companiei Sage

Sage Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Sage

Sage Asistență centru de apeluri

+44 191 294 3000

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Sage

Pagina de Instagram a Sage

instagram.com/sageofficial/

Pagina de Facebook a Sage

Pagina de Facebook a Sage

facebook.com/Sage

Pagina de Twitter a Sage

Pagina de Twitter a Sage

twitter.com/SageUK

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Sage

Termenii și condițiile Sage

N/A

Politica de confidențialitate a Sage

Politica de confidențialitate a Sage

N/A

Politica de securitate a Sage

Politica de securitate a Sage

N/A

Politica RGPD a Sage

Politica RGPD a Sage

N/A

Pagina de Wikipedia a Sage

Pagina de Wikipedia a Sage

N/A

Programul de afiliere al Sage

Programul de afiliere al Sage

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Sage?

Sage este liderul pieței globale în domeniul tehnologiei care ajută întreprinderile mici și mijlocii să obțină performanțe optime. 

Ce fel de asistență oferă Sage?

Echipa de servicii pentru clienți a Sage oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețele sociale, asistență pe forum și asistență autoserviciu.

 

Cum pot contacta Sage?

Puteți să contactați Sage prin e-mail, apelând linia acestora sau lăsându-le un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistență autoserviciu.

 

Care este adresa de e-mail a Sage?

Puteți contacta asistența lor scriind un e-mail la global.communications@sage.com

Are Sage chat live?

Nu, Sage nu are asistență pentru chat live.

 

Cum vorbesc cu cineva de la Sage?

Dacă preferați asistența prin apeluri, puteți contacta linia lor de asistență +44 191 294 3000

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație