Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Zomato. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Zomato. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Zomato și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Zomato, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zomato este cea mai bună opțiune pentru a căuta și a descoperi locuri excelente pentru a mânca.
Zomato este cea mai bună opțiune pentru a căuta și a descoperi locuri excelente pentru a mânca.
Echipa de servicii pentru clienți a Zomato oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețelele de socializare, asistență pe forum.
Puteți contacta Zomato prin e-mail, apelând linia directă a acestora sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți folosi forumul comunității lor dacă preferați asistența cu autoservire.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la info@zomato.com
Nu, Zomato nu oferă asistență prin chat live.
Dacă preferați asistența prin apel telefonic, puteți contacta linia de asistență a acestora +61 450 266 295
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date