Contactați echipa de asistență Zextras prin e-mail, linia telefonică sau platformele de socializare. Baza de cunoștințe oferă asistență cu autoservire. Găsiți informații juridice și SLA-uri pe site-ul lor.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Zextras. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Zextras. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Zextras și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Zextras, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Suita Zextras oferă funcții suplimentare pentru Zimbra Open Source.
Suita Zextras oferă funcții suplimentare pentru Zimbra Open Source.
Echipa de servicii pentru clienți Zextras oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețelele de socializare, asistență pe forum și asistență cu autoservire.
Puteți contacta Zextras prin e-mail, apelând linia directă a acestora sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la info@zextras.com
Nu, Zextras nu oferă asistență prin chat live.
Dacă preferați asistența prin apel telefonic, puteți contacta linia de asistență a acestora +39 0444 782140
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date