Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Zemanta. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Zemanta. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Zemanta și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Zemanta, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
API-ul Zemanta vă permite să stăpâniți toate materialele native care sunt cumpărate din sistemul dvs. intern.
API-ul Zemanta vă permite să stăpâniți toate materialele native care sunt cumpărate din sistemul dvs. intern.
Echipa de servicii pentru clienți Zemanta oferă următoarele canale de asistență: e-mail, asistență pe rețelele de socializare și asistență cu autoservire.
Puteți contacta Zemanta prin e-mail sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la info@zemanta.com
Nu, Zemanta nu oferă asistență prin chat live.
Zemanta nu are asistență telefonică pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date