Contactați echipa de asistență pentru clienți Zemanta prin e-mail sau rețele sociale. Nu există asistență telefonica sau live chat. Bază de cunoștințe disponibilă. Informații juridice disponibile online.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Zemanta. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Zemanta. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Zemanta și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Zemanta, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
API-ul Zemanta vă permite să stăpâniți toate materialele native care sunt cumpărate din sistemul dvs. intern.
API-ul Zemanta vă permite să stăpâniți toate materialele native care sunt cumpărate din sistemul dvs. intern.
Echipa de servicii pentru clienți Zemanta oferă următoarele canale de asistență: e-mail, asistență pe rețelele de socializare și asistență cu autoservire.
Puteți contacta Zemanta prin e-mail sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la info@zemanta.com
Nu, Zemanta nu oferă asistență prin chat live.
Zemanta nu are asistență telefonică pentru clienți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date