Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte Asistență Zeiss

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Zeiss. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Zeiss. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Zeiss și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Zeiss, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Zeiss

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Zeiss

Zeiss Asistență prin poștă electronică

info.de@zeiss.com

Discutați cu reprezentantul companiei Zeiss

Zeiss Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Zeiss

Zeiss Asistență centru de apeluri

+49 7364 200

Aflați mai multe despre produsele companiei Zeiss

Zeiss Bază de cunoștințe

N/A

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Zeiss.

Zeiss Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Zeiss

Pagina de Instagram a Zeiss

instagram.com/zeissgroup/

Pagina de Facebook a Zeiss

Pagina de Facebook a Zeiss

facebook.com/zeissgroup

Pagina de Twitter a Zeiss

Pagina de Twitter a Zeiss

twitter.com/zeiss_group

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Zeiss

Termenii și condițiile Zeiss

N/A

Politica de confidențialitate a Zeiss

Politica de confidențialitate a Zeiss

N/A

Politica de securitate a Zeiss

Politica de securitate a Zeiss

N/A

Politica RGPD a Zeiss

Politica RGPD a Zeiss

N/A

Pagina de Wikipedia a Zeiss

Pagina de Wikipedia a Zeiss

N/A

Programul de afiliere al Zeiss

Programul de afiliere al Zeiss

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Zeiss?

Grupul ZEISS este o întreprindere lideră în domeniul opticii și tehnologiei optoelectronice.

Ce fel de asistență oferă Zeiss?

Echipa de servicii pentru clienți Zeiss oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețelele de socializare.

 

Cum pot contacta Zeiss?

Puteți contacta Zeiss prin e-mail, apelând linia directă a acestora sau lăsându un mesaj pe una din platformele de socializare.

 

Care este adresa de e-mail a Zeiss?

Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la info.de@zeiss.com

Zeiss are chat live?

Nu, Zeiss nu oferă asistență prin chat live.

 

Cum vorbesc cu cineva din Zeiss?

Dacă preferați asistența prin apel telefonic, puteți contacta linia de asistență a acestora +49 7364 200

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație