Contactează asistența Zeiss: adrese de e-mail, număr de telefon și rețele sociale. Nu este disponibil chat live sau suport prin forum. Informații juridice, inclusiv termeni și condiții, politici de confidențialitate și de securitate, precum și referințe suplimentare despre Zeiss sunt disponibile. Asistență disponibilă doar în engleză.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Zeiss. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Zeiss. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Zeiss și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Zeiss, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Grupul ZEISS este o întreprindere lideră în domeniul opticii și tehnologiei optoelectronice.
Grupul ZEISS este o întreprindere lideră în domeniul opticii și tehnologiei optoelectronice.
Echipa de servicii pentru clienți Zeiss oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețelele de socializare.
Puteți contacta Zeiss prin e-mail, apelând linia directă a acestora sau lăsându un mesaj pe una din platformele de socializare.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la info.de@zeiss.com
Nu, Zeiss nu oferă asistență prin chat live.
Dacă preferați asistența prin apel telefonic, puteți contacta linia de asistență a acestora +49 7364 200
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date