Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Zagat. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Zagat. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Zagat și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Zagat, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Poveștile Zagat acoperă efectele COVID-19 asupra industriei hoteliere, în timp ce continuă să spună povești atemporale despre bucătari + restauratori.
Poveștile Zagat acoperă efectele COVID-19 asupra industriei hoteliere, în timp ce continuă să spună povești atemporale despre bucătari + restauratori.
Echipa de servicii pentru clienți a Zagat oferă următoarele canale de asistență: asistență prin e-mail și rețele de socializare.
Puteți contacta Zagat prin e-mail sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la feedback@zagat.com
Nu, Zagat nu oferă asistență prin chat live.
Zagat nu are asistență telefonică pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date