Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Repertoriu
  • Contacte de Asistență World Wide Web Consortium (W3C)

Contacte de Asistență World Wide Web Consortium (W3C)

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei W3C. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei W3C. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei W3C și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei W3C, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al W3C

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei W3C

W3C Asistență prin poștă electronică

https://www.w3.org/Help/

Discutați cu reprezentantul companiei W3C

W3C Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei W3C

W3C Asistență centru de apeluri

N/A

Aflați mai multe despre produsele companiei W3C

W3C Bază de cunoștințe

https://www.w3.org/Consortium/

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a W3C

Pagina de Instagram a W3C

N/A

Pagina de Facebook a W3C

Pagina de Facebook a W3C

N/A

Pagina de Twitter a W3C

Pagina de Twitter a W3C

twitter.com/W3C

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile W3C

Termenii și condițiile W3C

N/A

Politica de confidențialitate a W3C

Politica de confidențialitate a W3C

N/A

Politica de securitate a W3C

Politica de securitate a W3C

N/A

Politica RGPD a W3C

Politica RGPD a W3C

N/A

Pagina de Wikipedia a W3C

Pagina de Wikipedia a W3C

N/A

Programul de afiliere al W3C

Programul de afiliere al W3C

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este W3C?

W3C este o companie de software & internet. World Wide Web Consortium (W3C) este o comunitate internațională în cadrul căreia organizațiile membre, un personal cu normă întreagă și publicul lucrează împreună pentru a dezvolta standarde web.

Ce tip de asistență oferă W3C?

Echipa de asistență pentru clienți a W3C oferă următoarele canale de asistență: e-mail, asistență prin intermediul rețelelor de socializare și asistență de tip autoservire.

Cum pot contacta W3C?

Puteți contacta echipa de asistență de la W3C prin e-mail sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

Care este adresa de e-mail a W3C?

Puteți contacta serviciul lor de asistență scriind un e-mail: https://www.w3.org/Help/Webmaster.html#help Depinde de tipul de asistență de care aveți nevoie.

W3C dispune de chat live?

Nu, W3C nu dispune de asistență prin chat live.

Cum pot vorbi cu cineva dintr-o companie W3C?

W3C nu dispune de asistență telefonică pentru clienți.

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație