Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Vonage. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Vonage. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Vonage și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Vonage, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Vonage oferă capabilități flexibile și scalabile de voce, mesagerie, video și date în cadrul comunicațiilor unificate, centre de contact și API-uri de comunicații.
Vonage oferă capabilități flexibile și scalabile de voce, mesagerie, video și date în cadrul comunicațiilor unificate, centre de contact și API-uri de comunicații.
Echipa de asistență pentru clienți a Vonage oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență prin intermediul rețelelor de socializare și asistență de tip autoservire.
Puteți contacta Vonage prin completarea formularului:
https://www.vonage.com/contact-us/
Nu, Vonage nu dispune de asistență prin chat live.
Dacă preferați asistența prin telefon, puteți contacta liniile lor de asistență:
Număr gratuit în SUA: 1-844-365-9460
Număr gratuit în Marea Britanie: +44 800 086 9444
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date