Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte de Asistență Vonage

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Vonage. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Vonage. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Vonage și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Vonage, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Vonage

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Vonage

Vonage Asistență prin poștă electronică

https://www.vonage.com/contact-us/

Discutați cu reprezentantul companiei Vonage

Vonage Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Vonage

Vonage Asistență centru de apeluri

1-844-365-9460, +44 800 086 9444

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Vonage.

Vonage Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Vonage

Pagina de Instagram a Vonage

N/A

Pagina de Facebook a Vonage

Pagina de Facebook a Vonage

facebook.com/vonage

Pagina de Twitter a Vonage

Pagina de Twitter a Vonage

twitter.com/Vonage

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Vonage

Termenii și condițiile Vonage

N/A

Politica de confidențialitate a Vonage

Politica de confidențialitate a Vonage

N/A

Politica de securitate a Vonage

Politica de securitate a Vonage

N/A

Politica RGPD a Vonage

Politica RGPD a Vonage

N/A

Pagina de Wikipedia a Vonage

Pagina de Wikipedia a Vonage

N/A

Programul de afiliere al Vonage

Programul de afiliere al Vonage

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Vonage?

Vonage oferă capabilități flexibile și scalabile de voce, mesagerie, video și date în cadrul comunicațiilor unificate, centre de contact și API-uri de comunicații.

Ce tip de asistență oferă Vonage?

Echipa de asistență pentru clienți a Vonage oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență prin intermediul rețelelor de socializare și asistență de tip autoservire.

 

 

Cum pot contacta Vonage?

Puteți contacta Vonage prin e-mail, apelând linia lor de asistență telefonică sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

 

Care este adresa de e-mail a Vonage?

Puteți contacta Vonage prin completarea formularului:

https://www.vonage.com/contact-us/

Vonage dispune de chat live?

Nu, Vonage nu dispune de asistență prin chat live.

 

Cum pot vorbi cu cineva de la Vonage?

Dacă preferați asistența prin telefon, puteți contacta liniile lor de asistență:

Număr gratuit în SUA: 1-844-365-9460

Număr gratuit în Marea Britanie: +44 800 086 9444

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație