Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Twin. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Twin. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Twin și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Twin, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Twin.com este cel mai bun cazinou online cu peste 2000 de jocuri care pot fi jucate și o mulțime de jackpot-uri puse la bătaie.
Twin.com este cel mai bun cazinou online cu peste 2000 de jocuri care pot fi jucate și o mulțime de jackpot-uri puse la bătaie.
Customer service team of Twin offers the following support channels: email, live chat and self-service support.
Puteți contacta Twin trimițând un e-mail sau începând un chat cu un agent live pe site-ul lor. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la support@twin.com
Da, Twin oferă asistență prin chat live. Accesați site-ul: https://twin.com/
Twin nu are asistență telefonică pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date