Puteți intra în contact cu echipa de asistență a Tripod prin poștă electronică, forum sau paginile lor de rețele sociale. Adresa de e-mail a Tripod este disponibilă prin completarea unui formular online. Nu există opțiune pentru chat live. Pentru mai multe informații, accesați https://www.tripod.lycos.com/
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Tripod. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Tripod. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Tripod și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Tripod, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Tripod este resursa supremă pentru a vă ajuta să începeți site-ul web.
Tripod este resursa supremă pentru a vă ajuta să începeți site-ul web.
Echipa de servicii pentru clienți a Tripod oferă următoarele canale de asistență: e-mail, asistență pe rețelele de socializare și asistență cu autoservire.
Puteți contacta Tripod prin e-mail prin formular sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.
Puteți contacta Tripod completând formularul: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new
Nu, Tripod nu oferă asistență prin chat live.
Tripod nu are asistență telefonică pentru clienți.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date