Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte Asistență Tripod

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Tripod. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Tripod. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Tripod și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Tripod, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Tripod

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Tripod

Tripod Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei Tripod

Tripod Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Tripod

Tripod Asistență centru de apeluri

N/A

Aflați mai multe despre produsele companiei Tripod

Tripod Bază de cunoștințe

https://helpdesk.lycos.com/support/home

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei Tripod.

Tripod Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Tripod

Pagina de Instagram a Tripod

N/A

Pagina de Facebook a Tripod

Pagina de Facebook a Tripod

facebook.com/tripodclub

Pagina de Twitter a Tripod

Pagina de Twitter a Tripod

twitter.com/tripod

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Tripod

Termenii și condițiile Tripod

N/A

Politica de confidențialitate a Tripod

Politica de confidențialitate a Tripod

N/A

Politica de securitate a Tripod

Politica de securitate a Tripod

N/A

Politica RGPD a Tripod

Politica RGPD a Tripod

N/A

Pagina de Wikipedia a Tripod

Pagina de Wikipedia a Tripod

N/A

Programul de afiliere al Tripod

Programul de afiliere al Tripod

N/A

Întrebări frecvente

Ce este Tripod?

Tripod este resursa supremă pentru a vă ajuta să începeți site-ul web.

Ce fel de asistență oferă Tripod?

Echipa de servicii pentru clienți a Tripod oferă următoarele canale de asistență: e-mail, asistență pe rețelele de socializare și asistență cu autoservire.

 

Cum pot contacta Tripod?

Puteți contacta Tripod prin e-mail prin formular sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.

 

Care este adresa de e-mail a Tripod?

Puteți contacta Tripod completând formularul: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new

Tripod are chat live?

Nu, Tripod nu oferă asistență prin chat live.

 

Cum vorbesc cu cineva din Tripod?

Tripod nu are asistență telefonică pentru clienți.

 

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație