Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Tripod. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Tripod. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Tripod și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Tripod, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Tripod este resursa supremă pentru a vă ajuta să începeți site-ul web.
Tripod este resursa supremă pentru a vă ajuta să începeți site-ul web.
Echipa de servicii pentru clienți a Tripod oferă următoarele canale de asistență: e-mail, asistență pe rețelele de socializare și asistență cu autoservire.
Puteți contacta Tripod completând formularul: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new
Nu, Tripod nu oferă asistență prin chat live.
Tripod nu are asistență telefonică pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date