Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Plesk. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Plesk. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Plesk și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Plesk, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Plesk este o companie de software ca serviciu. Plesk este un software comercial de găzduire web și de automatizare a centrului de date al serverelor, cu un panou de control dezvoltat pentru furnizorii de servicii de retail de găzduire pe Linux și Windows.
Echipa de asistență pentru clienți de la Plesk oferă următoarele canale de asistență: e-mail, asistență prin intermediul rețelelor de socializare și asistență de tip autoservire.
Puteți contacta echipa de asistență de la Plesk lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.
Puteți contacta Plesk prin completarea formularului: https://www.plesk.com/licensing-and-purchase-support/
Nu, Plesk nu dispune de asistență prin chat live.
Plesk nu dispune de asistență telefonică pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date