Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte de Asistență Plesk

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Plesk. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Plesk. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Plesk și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Plesk, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Plesk

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Plesk

Plesk Asistență prin poștă electronică

https://www.plesk.com/licensing-and-purchase-support/

Discutați cu reprezentantul companiei Plesk

Plesk Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Plesk

Plesk Asistență centru de apeluri

N/A

Aflați mai multe despre produsele companiei Plesk

Plesk Bază de cunoștințe

https://www.plesk.com/blog/

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Plesk

Pagina de Instagram a Plesk

N/A

Pagina de Facebook a Plesk

Pagina de Facebook a Plesk

facebook.com/Plesk

Pagina de Twitter a Plesk

Pagina de Twitter a Plesk

twitter.com/plesk

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Plesk

Termenii și condițiile Plesk

N/A

Politica de confidențialitate a Plesk

Politica de confidențialitate a Plesk

N/A

Politica de securitate a Plesk

Politica de securitate a Plesk

N/A

Politica RGPD a Plesk

Politica RGPD a Plesk

N/A

Pagina de Wikipedia a Plesk

Pagina de Wikipedia a Plesk

N/A

Programul de afiliere al Plesk

Programul de afiliere al Plesk

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Plesk?

Plesk este o companie de software ca serviciu. Plesk este un software comercial de găzduire web și de automatizare a centrului de date al serverelor, cu un panou de control dezvoltat pentru furnizorii de servicii de retail de găzduire pe Linux și Windows.

Ce tip de asistență oferă Plesk?

Echipa de asistență pentru clienți de la Plesk oferă următoarele canale de asistență: e-mail, asistență prin intermediul rețelelor de socializare și asistență de tip autoservire.

Cum pot contacta Plesk?

Puteți contacta echipa de asistență de la Plesk lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

Care este adresa de e-mail a Plesk?

Puteți contacta Plesk prin completarea formularului: https://www.plesk.com/licensing-and-purchase-support/

Plesk dispune de chat live?

Nu, Plesk nu dispune de asistență prin chat live.

Cum pot vorbi cu cineva dintr-o companie Plesk?

Plesk nu dispune de asistență telefonică pentru clienți.

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație