Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte de Asistență Oracle

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Oracle. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Oracle. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Oracle și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Oracle, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Oracle

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Oracle

Oracle Asistență prin poștă electronică

https://go.oracle.com/LP=69792?elqCampaignId=145064

Discutați cu reprezentantul companiei Oracle

Oracle Asistență prin conversații directe

Buton pentru conversații directe pe pagina de internet

Apelați serviciul de asistență al companiei Oracle

Oracle Asistență centru de apeluri

https://www.oracle.com/support/contact.html

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Oracle

Pagina de Instagram a Oracle

instagram.com/oracle/

Pagina de Facebook a Oracle

Pagina de Facebook a Oracle

facebook.com/Oracle

Pagina de Twitter a Oracle

Pagina de Twitter a Oracle

twitter.com/oracle

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Oracle

Termenii și condițiile Oracle

N/A

Politica de confidențialitate a Oracle

Politica de confidențialitate a Oracle

N/A

Politica de securitate a Oracle

Politica de securitate a Oracle

N/A

Politica RGPD a Oracle

Politica RGPD a Oracle

N/A

Pagina de Wikipedia a Oracle

Pagina de Wikipedia a Oracle

N/A

Programul de afiliere al Oracle

Programul de afiliere al Oracle

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Oracle?

Oracle oferă o gamă vastă și complet integrată de aplicații cloud și servicii de platformă.

Ce tip de asistență oferă Oracle?

Echipa de serviciu clienți de la Oracle oferă următoarele canale de asistență: e-mail, chat live, call center, asistență prin intermediul rețelelor de socializare, asistență pe forum și asistență de tip autoservire.

 

Cum pot contacta Oracle?

 

Puteți contacta Oracle trimițând un e-mail, inițiind un chat cu un agent live pe site-ul lor, apelând linia lor de asistență telefonică sau lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

 

Care este adresa de e-mail a Oracle?

 

Puteți contacta serviciul de asistență prin scrierea unui e-mail la here.

Oracle dispune de chat live?

Da, Oracle dispune de asistență prin chat live. Accesați site-ul:

https://www.oracle.com/applications/ebusiness/products/email-center/

 

Cum pot vorbi cu cineva de la Oracle?

Dacă preferați asistența prin telefon, puteți contacta liniile lor de asistență:

 

https://www.oracle.com/support/contact.html

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație