Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Olark. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Olark. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Olark și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Olark, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Olark este un software de chat live foarte simplu pentru site-ul dvs. web.
Olark este un software de chat live foarte simplu pentru site-ul dvs. web.
Echipa de servicii pentru clienți a Olark oferă următoarele canale de asistență: e-mail, chat live, asistență pe rețelele de socializare și asistență cu autoservire.
Puteți contacta Olark prin e-mail, începând o conversație cu un agent live pe site-ul lor sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la support@olark.com
Da, Olark oferă asistență prin chat live. Accesați site-ul și găsiți un buton de chat: https://www.olark.com/
Olark nu are asistență telefonică pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date