Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte Asistență Okta

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Okta. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Okta. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Okta și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Okta, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Okta

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Okta

Okta Asistență prin poștă electronică

info@okta.com

Discutați cu reprezentantul companiei Okta

Okta Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Okta

Okta Asistență centru de apeluri

+1 (800) 425-1267

Aflați mai multe despre produsele companiei Okta

Okta Bază de cunoștințe

https://support.okta.com/help/

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Okta

Pagina de Instagram a Okta

instagram.com/oktainc/

Pagina de Facebook a Okta

Pagina de Facebook a Okta

facebook.com/Okta/

Pagina de Twitter a Okta

Pagina de Twitter a Okta

twitter.com/okta

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Okta

Termenii și condițiile Okta

N/A

Politica de confidențialitate a Okta

Politica de confidențialitate a Okta

N/A

Politica de securitate a Okta

Politica de securitate a Okta

N/A

Politica RGPD a Okta

Politica RGPD a Okta

N/A

Pagina de Wikipedia a Okta

Pagina de Wikipedia a Okta

N/A

Programul de afiliere al Okta

Programul de afiliere al Okta

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Okta?

Okta este fundamentul pentru conexiuni sigure între oameni și tehnologie.

Ce fel de asistență oferă Okta?

Echipa de servicii pentru clienți Okta oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețelele de socializare, asistență pe forum și asistență cu autoservire.

 

Cum pot contacta Okta?

Puteți contacta Okta prin e-mail, apelând linia directă a acestora sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.

 

Care este adresa de e-mail a Okta?

Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la info@okta.com

Okta are chat live?

Nu, Okta nu oferă asistență prin chat live.

 

Cum vorbesc cu cineva din Okta?

Dacă preferați asistența prin apel telefonic, puteți contacta linia de asistență a acestora +1 (800) 425-1267

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație