Contactează echipa de asistență clienți OEKO-TEX prin email sau call center, sau găsește răspunsuri la întrebările tale în baza lor de cunoștințe. Pagina include și informații despre canalele de social media ale companiei.
Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei OEKO-TEX. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei OEKO-TEX. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei OEKO-TEX și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei OEKO-TEX, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
OEKO-TEX® este un grup de 18 institute de testare și cercetare independente pentru textile și piele.
OEKO-TEX® este un grup de 18 institute de testare și cercetare independente pentru textile și piele.
Echipa de servicii pentru clienți a OEKO-TEX oferă următoarele canale de asistență: e-mail, call center, asistență pe rețelele de socializare și asistență cu autoservire.
Puteți contacta OEKO-TEX prin e-mail, apelând linia directă a acestora sau lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența cu autoservire.
Puteți contacta asistența acestora scriind un e-mail la info@oeko-tex.com
Nu, OEKO-TEX nu oferă asistență prin chat live.
Dacă preferați asistența prin apel telefonic, puteți contacta linia de asistență a acestora +41 44 501 26 00
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.