Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte de Asistență LinkedIn

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei LinkedIn. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei LinkedIn. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei LinkedIn și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei LinkedIn, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al LinkedIn

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei LinkedIn

LinkedIn Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei LinkedIn

LinkedIn Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei LinkedIn

LinkedIn Asistență centru de apeluri

N/A

Luați parte la discuțiile de pe forum ale comunității companiei LinkedIn.

LinkedIn Forum

N/A

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a LinkedIn

Pagina de Instagram a LinkedIn

instagram.com/linkedin/

Pagina de Facebook a LinkedIn

Pagina de Facebook a LinkedIn

facebook.com/LinkedIn/

Pagina de Twitter a LinkedIn

Pagina de Twitter a LinkedIn

twitter.com/linkedin

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

Agenții de asistență ai companiei LinkedIn răspund la mesajele prin poștă electronică, de regulă, în decurs de 2 zile .

Repertoriu

SLA conversații directe

Agenții conectați ai companiei LinkedIn răspund la conversații, de regulă, în decurs de 2 zile .

Repertoriu

SLA centru de apeluri

Reprezentații de apeluri ai companiei LinkedIn răspund la apeluri, de regulă, în decurs de 2 zile .

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile LinkedIn

Termenii și condițiile LinkedIn

N/A

Politica de confidențialitate a LinkedIn

Politica de confidențialitate a LinkedIn

N/A

Politica de securitate a LinkedIn

Politica de securitate a LinkedIn

N/A

Politica RGPD a LinkedIn

Politica RGPD a LinkedIn

N/A

Pagina de Wikipedia a LinkedIn

Pagina de Wikipedia a LinkedIn

N/A

Programul de afiliere al LinkedIn

Programul de afiliere al LinkedIn

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este LinkedIn?

LinkedIn este o companie de software & de servicii de internet. LinkedIn este cea mai mare rețea profesională din lume pe internet.

 

Ce tip de asistență oferă LinkedIn?

Echipa de asistență pentru clienți de la LinkedIn oferă următoarele canale de asistență: asistență prin intermediul rețelelor de socializare, asistență pe forum și asistență de tip autoservire.

Cum pot contacta serviciul de asistență LinkedIn?

Puteți contacta echipa de asistență LinkedIn lăsând un mesaj pe una dintre platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistența de tip autoservire.

Care este adresa de e-mail a LinkedIn?

LinkedIn nu are asistență prin e-mail.

LinkedIn dispune de chat live?

Nu, LinkedIn nu dispune de asistență prin chat live.

Cum pot vorbi cu cineva de la LinkedIn?

LinkedIn nu are asistență telefonică pentru clienți.

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație