Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Contacte Asistență Kaggle

Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Kaggle. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Kaggle. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Kaggle și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Kaggle, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.

Metode de contact pentru serviciul clienți al Kaggle

Contactați prin poștă electronică serviciul de asistență clienți al companiei Kaggle

Kaggle Asistență prin poștă electronică

N/A

Discutați cu reprezentantul companiei Kaggle

Kaggle Asistență prin conversații directe

N/A

Apelați serviciul de asistență al companiei Kaggle

Kaggle Asistență centru de apeluri

N/A

Aflați mai multe despre produsele companiei Kaggle

Kaggle Bază de cunoștințe

https://www.kaggle.com/contact

Pagini de rețele sociale

Pagina de Instagram a Kaggle

Pagina de Instagram a Kaggle

N/A

Pagina de Facebook a Kaggle

Pagina de Facebook a Kaggle

facebook.com/kaggle

Pagina de Twitter a Kaggle

Pagina de Twitter a Kaggle

twitter.com/kaggle

Acorduri la nivel de servicii și acorduri

Repertoriu

SLA poștă electronică

N/A

Repertoriu

SLA conversații directe

N/A

Repertoriu

SLA centru de apeluri

N/A

Repertoriu

SLA forum

N/A

Termenii și condițiile Kaggle

Termenii și condițiile Kaggle

N/A

Politica de confidențialitate a Kaggle

Politica de confidențialitate a Kaggle

N/A

Politica de securitate a Kaggle

Politica de securitate a Kaggle

N/A

Politica RGPD a Kaggle

Politica RGPD a Kaggle

N/A

Pagina de Wikipedia a Kaggle

Pagina de Wikipedia a Kaggle

N/A

Programul de afiliere al Kaggle

Programul de afiliere al Kaggle

N/A

Locație

Întrebări frecvente

Ce este Kaggle?

Kaggle oferă un mediu Jupyter Notebooks, fără configurare, personalizabil.

Ce fel de asistență oferă Kaggle?

Echipa de servicii pentru clienți din Kaggle oferă următoarele canale de asistență: asistență pe rețelele de socializare, asistență pe forum și asistență cu autoservire.

 

Cum pot contacta Kaggle?

Puteți contacta Kaggle lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistență cu autoservire.

 

Care este adresa de e-mail Kaggle?

Kaggle nu are asistență prin e-mail.

 

Kaggle are chat live?

Nu, Kaggle nu are asistență prin chat live.

 

Cum vorbesc cu cineva din Kaggle?

Kaggle nu are asistență telefonică pentru clienți.

 

Înapoi la repertoriu Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație