Se pare că încercați să intrați în legătură cu echipa de serviciu clienți a companiei Kaggle. Din păcate, nu suntem asociați cu echipa de asistență a companiei Kaggle. Suntem două organizații comerciale complet diferite. Totuși, pentru a vă ușura viața, am cercetat pagina de internet a companiei Kaggle și am găsit următoarele date de contact pentru serviciul clienți. Intrați în legătură cu reprezentanții companiei Kaggle, contactându-i direct la următoarele date de contact de mai jos.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Kaggle oferă un mediu personalizabil, fără configurare, Jupyter Notebooks.
Kaggle oferă un mediu Jupyter Notebooks, fără configurare, personalizabil.
Echipa de servicii pentru clienți din Kaggle oferă următoarele canale de asistență: asistență pe rețelele de socializare, asistență pe forum și asistență cu autoservire.
Puteți contacta Kaggle lăsând un mesaj pe una din platformele de socializare. Alternativ, puteți utiliza baza lor de cunoștințe dacă preferați asistență cu autoservire.
Kaggle nu are asistență prin e-mail.
Nu, Kaggle nu are asistență prin chat live.
Kaggle nu are asistență telefonică pentru clienți.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date